Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sözlerinden en çok etkilendiğiniz şarkılar....

  • thunderwolf • 8 Haziran 2006 17:20 • #500787
    Hollow Years ve Metropolis ve biraz da Spirit Carries on
  • Tubochka • 8 Haziran 2006 18:14 • #500798
    silverchair-one way mule (love me for my mind, cause i'm a dangerous heart, when i've got time to kill, i'm coming back for you..)
    silverchair-miss you love (i love the way love, but i hate the way i'm supposed to love you back..)
    pixies-monkey gone to heaven (if man is five, then the devil is six, and when the devil is six, then God is seven..)
    nirvana-you know you're right (i have never failed to fail..)
    placebo-plasticine (that doesn't sell your soul for self-esteem, don't be plasticine!..)

    aklıma geldikçe eklerim..
  • kleinkenter • 8 Haziran 2006 20:05 • #500813
    the human abstract[su an da onu dinlemekteyim)

    dissintegration - deteriration
    television slave generation
    deformation - devastation
    electronic mind mutation

    var mı gerisi...
  • eagrlkea • 12 Haziran 2006 15:43 • #501057
    skıd row ı remember you
    pınk floyd hey you
  • cilekeş • 12 Haziran 2006 15:58 • #501060
    MÜLTECİ


    Ben bir mülteciyim kendi yüreğimden başka
    Sığınacak yerim yok yurdum yok
    Ben bir mülteciyim yüreğime sığındım
    Burda savaş çıksa bile ölen yok

    Tüm hayalerin sonsuzluğa
    Ve sona erebildiği bir yerdeyim
    Tüm niyetlerin bedenleri varmışçasına
    Görünebildiği bir yerdeyim

    Ben bir mülteciyim yüreğimde yaşıyorum
    Esir değil kul hiç değil kendimde yaşıyorum
    Ben bir mülteciyim burda aslında sınır yok
    Kazanmak kaybetmek yok bu güçten daha büyük güç yok

    Artık eminim her şey içimde filizlenip
    istersem büyüyor bakmazsam çürüyor
    Aşil topuğum aşktı
    Başka yüreklerde mutlu olmadım yaşayamadım

    Oysa içimde ne ok var ne de atan
    Ne yön ne de arka ön ister yaşa ister sön

    Ben bir mülteciyim kendi yüreğimden başka
    Sığınacak yerim yok yurdum yok
    Tüm kitapların arasında kurutulup saklanan
    Anılarla dolu bir yerdeyim

    Tüm sözcüklerin cümlelerden kurtulmuş gibi
    İncitmeden özgür kalabildiği yerdeyim
  • Legend • 12 Haziran 2006 16:02 • #501062
    Manowar - Hail and Kill :P he birde Kings of metal var tabi :D , çok derin anlamlar taşıyan sözleri var...
  • Synocklyn • 12 Haziran 2006 16:12 • #501068
    obaa yakıçır hail and kill.resmen böyle ülkemizin düşmanlarına saldırdığını ve yokettiğini düşünerek dinliyorum.kill their servents burn their homes till there's no blood left to spill.bu düşünceni tebrik ettim abi.
  • Legend • 12 Haziran 2006 16:15 • #501070
    :) Bir Ceddin deden var zaten birde hail and kill :P
  • Synocklyn • 12 Haziran 2006 16:17 • #501072
    bi de i'll be there for you ve promises.fear of the dark ta en anlamlılarında klasikleşmiş ama haketmiş bunu
  • the_TW_named • 12 Haziran 2006 16:27 • #501074
    my friend of misery

    wherever I may roam

    loverman

    nothing else matters

    fear of the dark

    for whom the bell tolls (özellikle take a look to the sky... bölümü)