Sadece çığıranların (bilimum kıytırık pop piyasası üyeleri) yaptıkları bana zevk vermediğine göre müziği sanırım...Çığırmak derken öyle sıradan bir çığırma değil, mesela Eric Adams'ın çığlıklarını kastetmiş sanırım. Bana göre vokal de önemlidir (şarkının sözleri varsa tabi) ama enstrüman kullanımı olmadan pek işe yaramaz. Mesela Hansi Kürsch gitsin petek dinçöz şarkısına vokal yapsın, güzel olur mu? Olmaz =)