Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce heavy metalin müziğimi yoksa çığırışlarımı insanı çoşturur?

  • cabbarbar • 4 Haziran 2006 22:26 • #500532
    hımmmm
  • tolqing • 4 Haziran 2006 22:46 • #500533
    ikiside
  • EMG 85 • 5 Haziran 2006 00:20 • #500539
    Sadece çığıranların (bilimum kıytırık pop piyasası üyeleri) yaptıkları bana zevk vermediğine göre müziği sanırım...
  • Mad_Slayer • 5 Haziran 2006 01:19 • #500543
    melodisi..
  • Rock_forever • 5 Haziran 2006 14:06 • #500573
    ikiside evet ikisi bence...
  • brokenmirrors • 5 Haziran 2006 14:38 • #500575
    bazen o garıp sesler insanı delirte biliyo ama melodiler ritimler asıl zavgeçilmezler bana göre
  • Single_FACTOR • 5 Haziran 2006 15:36 • #500577
    Heavy Metal mi kaldı artık ya
  • da hui • 5 Haziran 2006 16:10 • #500580
    Sadece çığıranların (bilimum kıytırık pop piyasası üyeleri) yaptıkları bana zevk vermediğine göre müziği sanırım...
    Çığırmak derken öyle sıradan bir çığırma değil, mesela Eric Adams'ın çığlıklarını kastetmiş sanırım. Bana göre vokal de önemlidir (şarkının sözleri varsa tabi) ama enstrüman kullanımı olmadan pek işe yaramaz. Mesela Hansi Kürsch gitsin petek dinçöz şarkısına vokal yapsın, güzel olur mu? Olmaz =)
  • tolqing • 6 Haziran 2006 21:38 • #500685
    güzel benzetme :))))
  • Electromanya • 6 Haziran 2006 23:38 • #500694
    çıgrış mı sen ona çıgrış mı diyon..metallica nın james i çıgrıyo mu..???!!!saçmalama..