Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rockn coke a him in gelmesine mutlu olmayan var mı?

  • deathangel • 18 Haziran 2006 10:38 • #501457
    valla ben cok seviniyorum ama cok özenti dolusacak ona üzülüyorum
  • CaFeiN • 18 Haziran 2006 10:44 • #501458
    ehhe komik ya sanane özentilerden...Git dinle müziğini kardeşim.
    bi özenti kavramıdır gidiyor...
  • burakkk • 18 Haziran 2006 17:23 • #501477
    ayakta alkışladım
  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 18:28 • #502696
    Valla buyursun gelsin birşey diyemiycem seveni çok ama ortalıkta Ville Valo aşkım diyen gotik özentisi karılar dolaşacağından emin olduğum için mutlu değilim.
  • gokcen • 30 Haziran 2006 19:23 • #502712
    şu yoğurdu sarımsaklasakta mı saklasak?
  • frozenwish • 30 Haziran 2006 19:32 • #502717
    rockn coke'a çıkan gruplardan soğuyorum
  • sacredsoul • 1 Temmuz 2006 02:06 • #502749
    rock n boke başka birşey değil..
  • pencil • 1 Temmuz 2006 03:23 • #502752
    muazzez ersoy çıksa yine gidecem ::))

    biletimi almışım umrumda olmaz..
  • beklicem321 • 1 Temmuz 2006 03:31 • #502755
    muazzez ersoy çıksa yine gidecem ::))

    bilet almaya gerek yok :)
  • paradigm_shift • 2 Temmuz 2006 05:28 • #502836
    "him için Moda'dan otobüs kaldıralacağı bildirildi." - ntvmsnbc

    rockn coke a him in gelmesine mutlu olmayan var mı?
    [77 kez okundu]deathangel
    18 Haziran 2006 Pazar / 10:38
    valla ben cok seviniyorum ama cok özenti dolusacak ona üzülüyorum


    ne bekliyodun ki anlamadım? bildiğin karı grubu işte! sen dahil adamın kaşına, gözüne, makyajına kurban bir dolu hatun gidip çılgın atacak. mutlu, benden uzak allah'a yakın olun. bir de sanki aristokrat moda beyefendileri gelecekti de him dinlemeye, "özenti dolacak" diyorsun... tey allahım..