"him için Moda'dan otobüs kaldıralacağı bildirildi." - ntvmsnbc
rockn coke a him in gelmesine mutlu olmayan var mı?
[77 kez okundu]deathangel
18 Haziran 2006 Pazar / 10:38
valla ben cok seviniyorum ama cok özenti dolusacak ona üzülüyorum
ne bekliyodun ki anlamadım? bildiğin
karı grubu işte! sen dahil adamın kaşına, gözüne, makyajına kurban bir dolu hatun gidip çılgın atacak. mutlu, benden uzak allah'a yakın olun. bir de sanki aristokrat moda beyefendileri gelecekti de him dinlemeye, "özenti dolacak" diyorsun... tey allahım..