İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
cranberries in sesini nasıl buluyorsunuz?
rock in rio
• 27 Haziran 2006 14:03 •
#502145
bence değişik bi tınıları var yani öyle bir yerde bi ses çıkarıyor ki acaip abi ya sizce nasıl?
cutcut
• 27 Haziran 2006 14:43 •
#502160
cırtlak tabirine uygun ama dinletemeyecek kadar kötü degil.
Ktulu
• 27 Haziran 2006 14:46 •
#502162
ahhaah
cabbarbar
• 27 Haziran 2006 15:58 •
#502177
ya nediyosun bayılıyorum sesi hafif shakiraya benziyo cranberriesin ode to my family ve animal instinct şarkılarını seviyorum güzel şarkıları var.....
oqz
• 27 Haziran 2006 16:26 •
#502185
cranberries in sesi derken bahsi geçen dolores in sesi mi yoksa yaptıkları müzik mi anlayamadım da ??
Ktulu
• 27 Haziran 2006 19:54 •
#502248
bi oquz gördüm sanki =)
oqz
• 27 Haziran 2006 19:58 •
#502249
hani nerde (:
ibanetze
• 27 Haziran 2006 20:48 •
#502267
yok antonyonun sesi :)
zaten doloresin sesi ön planda değil mi ki müziklerinde
kapat bakalım vokal kanalını,hangi gurup olduğunu seçebilcek misin..
Single_FACTOR
• 27 Haziran 2006 20:50 •
#502268
Özlem Tekin'i Taklit ediyor vokalistleri:P
ibanetze
• 27 Haziran 2006 20:54 •
#502270
ama daha bi kaç fırın ekmek yemesi şart bence :)
1
2
»