Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

cranberries in sesini nasıl buluyorsunuz?

  • rock in rio • 27 Haziran 2006 14:03 • #502145
    bence değişik bi tınıları var yani öyle bir yerde bi ses çıkarıyor ki acaip abi ya sizce nasıl?
  • cutcut • 27 Haziran 2006 14:43 • #502160
    cırtlak tabirine uygun ama dinletemeyecek kadar kötü degil.
  • Ktulu • 27 Haziran 2006 14:46 • #502162
    ahhaah
  • cabbarbar • 27 Haziran 2006 15:58 • #502177
    ya nediyosun bayılıyorum sesi hafif shakiraya benziyo cranberriesin ode to my family ve animal instinct şarkılarını seviyorum güzel şarkıları var.....
  • oqz • 27 Haziran 2006 16:26 • #502185
    cranberries in sesi derken bahsi geçen dolores in sesi mi yoksa yaptıkları müzik mi anlayamadım da ??
  • Ktulu • 27 Haziran 2006 19:54 • #502248
    bi oquz gördüm sanki =)
  • oqz • 27 Haziran 2006 19:58 • #502249
    hani nerde (:
  • ibanetze • 27 Haziran 2006 20:48 • #502267
    yok antonyonun sesi :)

    zaten doloresin sesi ön planda değil mi ki müziklerinde

    kapat bakalım vokal kanalını,hangi gurup olduğunu seçebilcek misin..
  • Single_FACTOR • 27 Haziran 2006 20:50 • #502268
    Özlem Tekin'i Taklit ediyor vokalistleri:P
  • ibanetze • 27 Haziran 2006 20:54 • #502270
    ama daha bi kaç fırın ekmek yemesi şart bence :)