Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

lerzan mutluya benım kadar kıl olan varmı

  • stevevai • 8 Temmuz 2006 21:13 • #503760
    bende seda sayan a gıcık oluyorum :))
  • Drive-MAN • 8 Temmuz 2006 22:22 • #503768
    holley mutlu oldum
  • Drive-MAN • 8 Temmuz 2006 22:22 • #503769
    oda gıcık ta lerzan en gıcıkları
  • soymetal • 9 Temmuz 2006 04:07 • #503794
    olmaz mıı ben melek kara nın fanıyım:p
  • the_TW_named • 9 Temmuz 2006 12:17 • #503814
    ben tüy oluyorum :s
  • rock in rio • 13 Temmuz 2006 16:50 • #504456
    ya seda sayanmış lerzan mutluymuş bunlar hep piyasada ya kendinden küçklerle yaşadıkları aşklarla ya da zengin sevgili bulunca albüm (ne kadar albüm denirse artık)çıkartmalrıyla gündemde kamaya çalışıyorlra hepsi piyasa maymunu ya...
  • Drive-MAN • 13 Temmuz 2006 16:52 • #504457
    yanı abı de kıl olmıyalımmı yanı bunlara sen de kıl olmalısın
  • rock in rio • 13 Temmuz 2006 16:53 • #504459
    ya abi ben onlara felaket bi şekilde kıl tüy gıcık uyuz sinir oluyorum hatta herkeste olabilr hatta olsunlar çok sevinirim
  • frozenwish • 13 Temmuz 2006 17:02 • #504463
    ya seda sayanmış lerzan mutluymuş bunlar hep piyasada ya kendinden küçklerle yaşadıkları aşklarla ya da zengin sevgili bulunca albüm (ne kadar albüm denirse artık)çıkartmalrıyla gündemde kamaya çalışıyorlra hepsi piyasa maymunu ya...


    katılıyorum, petek dinçöz'de bu tayfadan herkesin bildiği gibi, hatunu ünlü olmadan önce görseniz birdaha yüzüne bakmazsınız, eh tabi televole'nin editörünün sevgilisi olunca, estetiğin kıralını yaptırmak zor olmuyor =)
  • hells bells • 13 Temmuz 2006 17:21 • #504468
    işte bu soytarıların hepsi buralara gelmek için birçok zengin ve bu piyasayla alakalı kişilerin altından geçmiş kişiler ne sesleriyle ne bilgileriyle ne sanatçılıklarıyla buralara geldiler ve o ekranlarda kalmalarına yarayan tek olay onun bununla zamanında yatıp kalkmaları hepsi oro.pu