İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
metallicanın boslugunu kım doldurucak
Drive-MAN
• 7 Temmuz 2006 22:57 •
#503625
adamların her sarkısını sevıyorum tam bırınden sıkılıyorum yenı bırını kesfedıyorum sonra bu sekılde devam edıyo ustune bırde sahne performansları eklenınce
death_blooms
• 7 Temmuz 2006 23:58 •
#503631
kimsenin doldurmasına gerek yok driveman, hiçkimse herhangi bir boşluk hissetmiyor...
Noryth Aquanum
• 8 Temmuz 2006 00:00 •
#503632
Ben doldurmam.
Drive-MAN
• 8 Temmuz 2006 00:07 •
#503635
ANLAMADIM AMA SANADA SAYGI
Drive-MAN
• 8 Temmuz 2006 00:22 •
#503641
keske kendı adına konussaydın
gokcen
• 8 Temmuz 2006 17:12 •
#503735
kendi çanağına .ıçabilcek başka 1 grup doldurabilir ancak
Aria GalaCtiCa
• 8 Temmuz 2006 18:16 •
#503737
Ben ortada bi boşluk göremiyorum
rock u-fuck
• 8 Temmuz 2006 18:26 •
#503739
metallica albümleri:)
Necrophilliac
• 8 Temmuz 2006 18:42 •
#503743
Bulursun birini.. Saxon'udur, Motörhead'idir..
Holy_Bastard
• 8 Temmuz 2006 20:35 •
#503757
Yuh...
Ne kadar çok müzik otoritesi var burda ya
?
1
2
3
»