Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metallicanın boslugunu kım doldurucak

  • Drive-MAN • 7 Temmuz 2006 22:57 • #503625
    adamların her sarkısını sevıyorum tam bırınden sıkılıyorum yenı bırını kesfedıyorum sonra bu sekılde devam edıyo ustune bırde sahne performansları eklenınce
  • death_blooms • 7 Temmuz 2006 23:58 • #503631
    kimsenin doldurmasına gerek yok driveman, hiçkimse herhangi bir boşluk hissetmiyor...
  • Noryth Aquanum • 8 Temmuz 2006 00:00 • #503632
    Ben doldurmam.
  • Drive-MAN • 8 Temmuz 2006 00:07 • #503635
    ANLAMADIM AMA SANADA SAYGI
  • Drive-MAN • 8 Temmuz 2006 00:22 • #503641
    keske kendı adına konussaydın
  • gokcen • 8 Temmuz 2006 17:12 • #503735
    kendi çanağına .ıçabilcek başka 1 grup doldurabilir ancak
  • Aria GalaCtiCa • 8 Temmuz 2006 18:16 • #503737
    Ben ortada bi boşluk göremiyorum
  • rock u-fuck • 8 Temmuz 2006 18:26 • #503739
    metallica albümleri:)
  • Necrophilliac • 8 Temmuz 2006 18:42 • #503743
    Bulursun birini.. Saxon'udur, Motörhead'idir..
  • Holy_Bastard • 8 Temmuz 2006 20:35 • #503757
    Yuh...

    Ne kadar çok müzik otoritesi var burda ya?