Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

elektrik gitar cı arkadaşlar,, size...?_ tavsiye ye ihtiyacım var,

  • lurgutreremo • 10 Temmuz 2006 21:23 • #504030
    elektrik gitara yeni başladım,, ilk başlarda şöyle yapmalısın,şunları dinlemelisin,buna dikkat et, aman ha bu hataları yapma , şeklindeki fikirlerinize ihtiyacım var, yaptığınız hataları bir başkasının yapmamasını ve değerli bilgilerinizi paylaşmak istiyorsanız, buyrun lütfen,,
  • fibonacci • 10 Temmuz 2006 21:48 • #504036
    Sağ elinizi geliştirmeye bakın. Nüanslı çalmaya çalışın.
  • lurgutreremo • 10 Temmuz 2006 21:57 • #504037
    sağ el geliştirme derken,, yani ne tip egzersizler mesela, yeni başlayan biri için,, gerçi 4 yıllık klasik gitar maceram varda,,
  • Single_FACTOR • 10 Temmuz 2006 23:32 • #504050
    saniyede bilmemkaç nota basmaya,klayyeyi inip çıkmaya özenmeyin, petrucci dinlemeyin!
    Blues gitaristlerini örnek alın ve çalmaya çalışın.
    armoniye ve form bilgilerine çalışın. bütün akorlar pozisyonlarını ve uyumlarını öğrenin
  • Drive-MAN • 10 Temmuz 2006 23:52 • #504053
    bence yaptıgın ılk ve en buyuk hata boyle bı soruyu sormaktı suraya belkı 20 mesaj yazılıcak ve hepsı bırbırınden farklı olucak daha sonra kafayı yıyıs
  • lurgutreremo • 11 Temmuz 2006 00:10 • #504057
    benim amacım da bu zaten,, yani kafayı yemek diğil de, değişik kişilerden değişik fikirler edinmek,, doğru kararlara da hep bu şekilde ulaşılmaz mı zaten, haksız mıyım,
  • Legend • 11 Temmuz 2006 00:33 • #504062
    iyi bir hocadan ders almak tek çözüm bu aslında , ama genelde benim gibi zor yoldan öğrenmek ister insanlar :) , iyi bir hoca bulursan kendine ve disiplinli çalışırsan çok yol katedersin...
  • lurgutreremo • 11 Temmuz 2006 00:43 • #504066
    kendine çalışmak ,derken, ne kastediyosun, açsana biraz, burdan önemli şeyler çıkıcak sanırımmm,
  • Noryth Aquanum • 11 Temmuz 2006 09:16 • #504085
    İlk olarak deneyimli birinden ders almalısın biraz.Ya da internetten vidyo da indirebilirsin işte picking & fingering alıştırmaları.Ama abartma yani , amatörlere göre olanlar var onlara bak.
    Çok daha sonra Petrucci'nin Rock Discipline'ine başlayabilirsin. ;)
  • Legend • 11 Temmuz 2006 14:54 • #504108
    kendin çalıştığında bir sürü hata yapıyorsun ve hiçbirini farketmiyorsun , ama bilen birinin gözetiminde çalışırsan o sana şunları şunları yanlış yapıyorsun bu yüzden hızlanamıyorsun şeklinde yol gösterebilir , gerisi senin yoğun çalışmalarına bakar , ne kadar iyi bir hoca bulursan hatalarını o kadar doğru tesbit ettirirsin , bir çok gitar öğretmeniyim diyen insan tek bir stile saplanıp kaldıkları için daha önce bu işin eğitimini almış birinden ders alman daha iyi olacaktır , özellikle bulabilirsen yurtdışında eğitim almış birini tercih et derim...