İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
son gunlerin bomba demosunu hala dinlemediniz mi?
babamarlon
• 10 Temmuz 2006 21:35 •
#504032
arkadaslar ben eşrefin parçasını dinledim bayıldım. sizlerin de düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.
http://www.hemenpaylas.com/download/931215/01_parca_1.wma.html
identity90
• 11 Temmuz 2006 01:07 •
#504071
Parça bence çok güzel şimdiden dilime dolandı yalnız stüdyo kaydı daha güzel olabilirdi.
lurgutreremo
• 11 Temmuz 2006 02:07 •
#504074
abi, bu ne yaaa,
the_TW_named
• 11 Temmuz 2006 13:37 •
#504103
[13 kez okundu]lurgutreremo
11 Temmuz 2006 Salı / 02:07
abi, bu ne yaaa,
yaptığın yoruma bak bir de "beni kaale alın" diye topic açıyorsun..
babamarlon
• 12 Temmuz 2006 00:48 •
#504269
ne demek istediniz anlayamadım..
mavikızıl
• 12 Temmuz 2006 16:44 •
#504321
güzelmiş beğendim
"biraz sarışınsın ama..."kısmı da ayrı bi güzel olmuş
CRN_CRN_ME
• 12 Temmuz 2006 17:43 •
#504337
güzelmiş..........sevdim....sagol......saygılar...:D
cihanclub
• 17 Temmuz 2006 18:00 •
#505190
başlangıç aşamasındaki bi arkadaşsa büyük umut görüyorum.
kötülerin arasındaki bi iyiden fazla, iyilerin arasındaki kötü olarak değerlendirdim.
babamarlon
• 24 Temmuz 2006 03:30 •
#506189
forumu açan birey olarak ilginize teşekkür eder saygılarımı sunarım..
HayalPerest
• 24 Temmuz 2006 17:12 •
#506266
sadece forumu açan mı?
1
2
»