Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

son gunlerin bomba demosunu hala dinlemediniz mi?

  • babamarlon • 10 Temmuz 2006 21:35 • #504032
    arkadaslar ben eşrefin parçasını dinledim bayıldım. sizlerin de düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.

    http://www.hemenpaylas.com/download/931215/01_parca_1.wma.html
  • identity90 • 11 Temmuz 2006 01:07 • #504071
    Parça bence çok güzel şimdiden dilime dolandı yalnız stüdyo kaydı daha güzel olabilirdi.
  • lurgutreremo • 11 Temmuz 2006 02:07 • #504074
    abi, bu ne yaaa,
  • the_TW_named • 11 Temmuz 2006 13:37 • #504103
    [13 kez okundu]lurgutreremo
    11 Temmuz 2006 Salı / 02:07
    abi, bu ne yaaa,


    yaptığın yoruma bak bir de "beni kaale alın" diye topic açıyorsun..
  • babamarlon • 12 Temmuz 2006 00:48 • #504269
    ne demek istediniz anlayamadım..
  • mavikızıl • 12 Temmuz 2006 16:44 • #504321
    güzelmiş beğendim

    "biraz sarışınsın ama..."kısmı da ayrı bi güzel olmuş
  • CRN_CRN_ME • 12 Temmuz 2006 17:43 • #504337
    güzelmiş..........sevdim....sagol......saygılar...:D
  • cihanclub • 17 Temmuz 2006 18:00 • #505190
    başlangıç aşamasındaki bi arkadaşsa büyük umut görüyorum.
    kötülerin arasındaki bi iyiden fazla, iyilerin arasındaki kötü olarak değerlendirdim.
  • babamarlon • 24 Temmuz 2006 03:30 • #506189
    forumu açan birey olarak ilginize teşekkür eder saygılarımı sunarım..
  • HayalPerest • 24 Temmuz 2006 17:12 • #506266
    sadece forumu açan mı?