Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eskileri Çalacak olan bi gruba uygun bi isim lütfen arkadaşlar

  • jimi_zoso_page • 13 Temmuz 2006 20:08 • #504544
    Eskileri Çalacak olan bi gruba uygun bi isim lütfen arkadaşlar
  • Single_FACTOR • 13 Temmuz 2006 20:22 • #504546
    kashars :D
  • aparat • 13 Temmuz 2006 20:27 • #504548
    küflü kaş'r
  • barduck • 13 Temmuz 2006 21:33 • #504559
    Years Ago .. guzel isim bak ..hafta sonu sana butun garaja sorarsın artık ..www.rockjazz.org da yazıyor hersey..
  • NefesAL • 13 Temmuz 2006 22:08 • #504562
    --köhne--
  • rubber soul • 13 Temmuz 2006 22:14 • #504563
    onceuponatime ya da ayrık yazılabilir artık karar senin :)
  • Drive-MAN • 13 Temmuz 2006 23:58 • #504588
    hakkaten bu guzel ısımmıs
  • Single_FACTOR • 14 Temmuz 2006 00:48 • #504594
    Hatta ex-kash'R's :D
  • huma800 • 14 Temmuz 2006 01:09 • #504597
    old castle? nasil?
  • psychedelian • 14 Temmuz 2006 16:27 • #504692
    sun from far away
    kitap ismi gibi oldu ama nese