Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Garaj' a : mesajlarımın silinmesini gerektirecek bi şey yok!

  • pckedi • 13 Temmuz 2006 22:22 • #504564
    .
  • rubber soul • 13 Temmuz 2006 22:26 • #504565
    mesajlarınız yanlış forumda kuralları okuyunuz.Ayrıca mesajı yazan başka bir üye, siz değilsiniz .zaten GaRaJ forumunda yazlı mesajınız..şu anda duruyor.
  • pckedi • 13 Temmuz 2006 23:12 • #504573
    evet mesaj ları arkadaşım yazmış.asıl hesap sahibi benim graj.org açılış sayfam ve girişim otomatik yanlışlıkla benim hesap açıkken yazmış özür dilerim.
  • Nem • 14 Temmuz 2006 12:56 • #504660
    Sen bugüne kadar GaRaJ'ın birilerini belli bir ücret karşılığında bir yerlerde topladığını gördün mü? Nerde gördün, gösterir misin lütfen?