Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Canlı performası en iyi olan metal grubu kim en çok kimle coşuyoruz

  • frozenwish • 14 Temmuz 2006 22:22 • #504791
    Orphaned Land bana göre, iki kere gittim israilli abilerimi izlemeye, ikisinde de aşmış bir performansları olduğunu gördüm...
    (bidolu konsere gittim, o yüzden yorum yapıyorum :D)

    bknz: "adam olamadım, bari konsere gideyim"
  • the_TW_named • 15 Temmuz 2006 00:06 • #504801
    MetallicA

    james:"we are metallica and what we do is the best motherfuckers"
  • G-han • 15 Temmuz 2006 01:22 • #504810
    slaayyeeeerrrrrrr
  • Drive-MAN • 15 Temmuz 2006 11:21 • #504830
    "we kıck your aaaaassassssssss"
  • hells bells • 15 Temmuz 2006 18:01 • #504873
    bak amon amarth da olabilir deli zevkli oluyor konserleri
  • tayfunfırat • 26 Temmuz 2006 02:17 • #506619
    şimdi buraya maiden yazılmazda ne yazılır
  • Drive-MAN • 26 Temmuz 2006 10:50 • #506659
    tabıkıde METALLİCA we kıck your assssssssssssssssssssss
  • hells bells • 26 Temmuz 2006 11:53 • #506675
    maiden da yazılır rahatlıkla doğrudur maiden gibi ilah yazılmazmı
  • metalwrath • 26 Temmuz 2006 16:50 • #506713
    valla drive-man e katılıyorum metallica ama mayhem de iyi onlar da sağlam performans çıkarıyolar
  • temperamental • 26 Temmuz 2006 20:16 • #506735
    ben dvd den izlediim kadarıyla PRIEST, MAIDEN dicem