-
Orphaned Land bana göre, iki kere gittim israilli abilerimi izlemeye, ikisinde de aşmış bir performansları olduğunu gördüm...
(bidolu konsere gittim, o yüzden yorum yapıyorum :D)
bknz: "adam olamadım, bari konsere gideyim"
-
MetallicA
james:"we are metallica and what we do is the best motherfuckers"
-
slaayyeeeerrrrrrr
-
"we kıck your aaaaassassssssss"
-
bak amon amarth da olabilir deli zevkli oluyor konserleri
-
şimdi buraya maiden yazılmazda ne yazılır
-
tabıkıde METALLİCA we kıck your assssssssssssssssssssss
-
maiden da yazılır rahatlıkla doğrudur maiden gibi ilah yazılmazmı
-
valla drive-man e katılıyorum metallica ama mayhem de iyi onlar da sağlam performans çıkarıyolar
-
ben dvd den izlediim kadarıyla PRIEST, MAIDEN dicem