Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖNEMLİ ankarada bir konser yapılsa kımlerın bır arada gelmesını ısterdınız?

  • bathnau • 20 Temmuz 2006 17:27 • #505623
    arkadaslar bır organızasyon sırketınde calısan ve metal muzık severı olarak sıze bısey sormak ıstıyorum bana lutfen dürüst cevap verin cunku burda yazılanları dikkate alcam sizce hangi gruplar ankaraya gelse gidersiniz? ya da kimler gelse cok iyi olur lutfen yazın ımkansız değil!!
  • Drive-MAN • 20 Temmuz 2006 19:24 • #505640
    kımse ankara da degılım saygılar
  • the_TW_named • 20 Temmuz 2006 19:26 • #505642
    sadece metallica gelse giderim...
  • Drive-MAN • 20 Temmuz 2006 21:01 • #505650
    bende metallica derim de bıraz abartmıs oluruz galıba abı
  • bathnau • 21 Temmuz 2006 12:46 • #505695
    supersınız metallıca evet bunu dusuncem neden olması hayal degıl
  • the_TW_named • 21 Temmuz 2006 12:50 • #505696
    hayal gibi biraz :s
  • Aria GalaCtiCa • 21 Temmuz 2006 18:27 • #505776
    madem hayal değil yazalım: Dark tranquillity, DİSTURBED, THE KOVENANT, marilyn manson, six feet under, rob zombie, ve de tabii ki MAHYEM.....
  • the_TW_named • 21 Temmuz 2006 18:30 • #505778
    getirmeyin şu black metal gruplarını :S
  • Aria GalaCtiCa • 21 Temmuz 2006 18:41 • #505782
    Hah, inadına yarın getiriyorum... Ya arkadaşım 'yarın köpeğini getirme' der gibi konuşmuşsun. Sanki elimde olan bişey. Hem gelsinler de millet grup görsün.