Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çok sevdiğiniz birisine hiç yakıştıramadığınız en kötü şarkıları?

  • camaron • 22 Temmuz 2006 16:53 • #505895
    ...
  • the_TW_named • 22 Temmuz 2006 17:42 • #505896
    öyle bir şarkı yok malesef veya aklıma gelmedi hımm evet evet yok öyle bir şarkı sevdiğim herkesin tüm şarkılarını seviyorum..
  • Drive-MAN • 22 Temmuz 2006 17:58 • #505897
    abı nashıl yok metallica orion diyorum
  • the_TW_named • 22 Temmuz 2006 18:00 • #505898
    orion kötü bir şarkı mı :S
  • Drive-MAN • 22 Temmuz 2006 18:15 • #505899
    bence ole abı ensrumental dıyolar ama normal sarkının soz olmayanı adeta o ensrumentalse kthulu ne
  • the_TW_named • 22 Temmuz 2006 18:39 • #505901
    call of the ktulu mükemmel bir şarkı ama orion da çok kötü değil bence
  • Necrophilliac • 22 Temmuz 2006 19:31 • #505903
    The Call of the Ktulu'da Mustaine imzası var:D

    Ben Blind Guardian - Fly diyorum.. Beğenmedim..