İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Çok sevdiğiniz birisine hiç yakıştıramadığınız en kötü şarkıları?
camaron
• 22 Temmuz 2006 16:53 •
#505895
...
the_TW_named
• 22 Temmuz 2006 17:42 •
#505896
öyle bir şarkı yok malesef veya aklıma gelmedi hımm evet evet yok öyle bir şarkı sevdiğim herkesin tüm şarkılarını seviyorum..
Drive-MAN
• 22 Temmuz 2006 17:58 •
#505897
abı nashıl yok metallica orion diyorum
the_TW_named
• 22 Temmuz 2006 18:00 •
#505898
orion kötü bir şarkı mı :S
Drive-MAN
• 22 Temmuz 2006 18:15 •
#505899
bence ole abı ensrumental dıyolar ama normal sarkının soz olmayanı adeta o ensrumentalse kthulu ne
the_TW_named
• 22 Temmuz 2006 18:39 •
#505901
call of the ktulu mükemmel bir şarkı ama orion da çok kötü değil bence
Necrophilliac
• 22 Temmuz 2006 19:31 •
#505903
The Call of the Ktulu'da Mustaine imzası var:D
Ben Blind Guardian - Fly diyorum.. Beğenmedim..