-
arkadaşlar ben inanın birtane diyemiYorum, o kadar çok var kiiii... JOE,ELECTRİC BLUE, HOOLYWOOD,DAFFODİL LAMENTS,PROMİSES.........
-
lınger mıydı oyle bısey vardı
-
close to you
-
animal instinct , ode to my family olacaktı
-
>>>>>dying in the sun<<<<<
-
ode to my family,promises,zombie iyi bunlar
-
arkadaşlar, güzel bunlar da ama hep bilindik populer şarkıları, size diğer şarkılarını da tavsiye ediyorum, electirc blue mesela gerçekten çok iyi..
-
sağdan üçüncü
promisesla,ode to'nun arasındaki..
-
ilahi morluğum cranberries manyağım şu electirc blue bir ara alırım senden hehe
-
al danaaaaaaam all, bak burda bilen yok yahu bu şarkıyı:P