Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

THE CRANBERRİES in hangi şarkısı sizi derinlere çekiyor?

  • ilahi_morlUk • 25 Temmuz 2006 23:43 • #506599
    arkadaşlar ben inanın birtane diyemiYorum, o kadar çok var kiiii... JOE,ELECTRİC BLUE, HOOLYWOOD,DAFFODİL LAMENTS,PROMİSES.........
  • Drive-MAN • 25 Temmuz 2006 23:56 • #506603
    lınger mıydı oyle bısey vardı
  • karabasan_gzem • 26 Temmuz 2006 00:03 • #506605
    close to you
  • aparat • 26 Temmuz 2006 10:59 • #506666
    animal instinct , ode to my family olacaktı
  • MarlaHelena • 26 Temmuz 2006 11:02 • #506667
    >>>>>dying in the sun<<<<<
  • rock in rio • 26 Temmuz 2006 14:12 • #506696
    ode to my family,promises,zombie iyi bunlar
  • ilahi_morlUk • 26 Temmuz 2006 15:23 • #506703
    arkadaşlar, güzel bunlar da ama hep bilindik populer şarkıları, size diğer şarkılarını da tavsiye ediyorum, electirc blue mesela gerçekten çok iyi..
  • ibanetze • 26 Temmuz 2006 17:53 • #506722
    sağdan üçüncü

    promisesla,ode to'nun arasındaki..
  • creep_creep • 26 Temmuz 2006 22:56 • #506750
    ilahi morluğum cranberries manyağım şu electirc blue bir ara alırım senden hehe
  • ilahi_morlUk • 26 Temmuz 2006 23:24 • #506755
    al danaaaaaaam all, bak burda bilen yok yahu bu şarkıyı:P