Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sezen aksu dinleyen rock çı olur mu?

  • karayansima • 29 Temmuz 2006 00:57 • #507192
    sezen aksu bir numaradır ya tektir. o kadın müzik için doğmus belki kırk yılda bir dinşerim ama saygım sonsuz kendisine
  • Noryth Aquanum • 29 Temmuz 2006 00:59 • #507193
    Böyle sorular pek fantastik.
  • seval653 • 8 Ağustos 2006 11:39 • #508579
    neden sorun olsun ki anlamadım??
    bence asıl sorun insanların kendilerini bir kalıba oturtup ordan çıkmamak için kendilerini kasmasındadır!
    ben ilk albümlerini hala dinlerim sezen aksunun ve severim de!
  • kkurt • 8 Ağustos 2006 14:23 • #508601
    rockçılar sezen aksu dinleyince sorun oluyoda sezenciler rock dinleyince neden olmuyor :)


    efennim öyle birşey olmuyor ama şöyle birşey olabiliyor: rock dinleyen biri etrafta sezen aksu dinleyen biri olunca, genelde sevmese de birşey demiyor. ama tersi olduğunda sezen aksu dinleyen kişi bu müzik çok gürültülü deyip itraz ediyor. (ne de olsa anlam veremediğin her tür ses gürültüdür, ama kibarlık gereği 'sana öyle gelmiş o gürültü değil sen anlamadığın için sana öyle geliyor' denmiyor)
  • _- • 8 Ağustos 2006 20:31 • #508671
    sezen, tarkan ya da "pop" dinleyen adamdan hiç bi halt olmaz hehhee
    varmı gothic metal gibisi!
  • lena avrıl • 8 Ağustos 2006 20:57 • #508675
    senin düşüncen
  • Soulforger • 8 Ağustos 2006 20:59 • #508676
    Sezen Aksu dinlemem ama rock ile alakası yok , kişiliğini sevmiyorum. İster rock ister metal dinle , Sezen Aksu'yu da dinleyebilirsin. Dinlenmez diyen saçmalamış olur.
  • Soulforger • 8 Ağustos 2006 21:03 • #508677
    Gotik...Garip bi olay bunlar yaa...Eskiden çok severdim , ama gotik kızlar tanıdıkça soğudum bu gotik olayından...
  • lena avrıl • 8 Ağustos 2006 21:07 • #508678
    ne olursa olsun genelleme yapılmamalı
  • lena avrıl • 8 Ağustos 2006 21:08 • #508680
    asıl aa ben metalciyim ama pop dinlersem bana özenti derler diye olaya yaklaşmak daha büyük bir özentilik...