Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

aRkadaŞLAr sesLendirdiğİM parçayı yOrumlarıNıza bıRakıyorum!!!

  • osgejan • 26 Temmuz 2006 05:01 • #506653
    merhabaaa sensiz olmaz parçasını bilmeyen yoktur zaten ama bir de benden dinleyin umarım beğenirsiniz ama beğenmeyen olursa da her türlü eleştiriye açığım.hadi bakalım eti sizin kemiği benim =)
    http://www.hemenpaylas.com/download/1255192/SENSIZ_OLMAZ.mp3.html pardon millet yanlışlık olduu umarım şimdii dinler we beğenirsiniz.yorumlarınızı bekliyorum mutlakaa kendinize cici bakınn
  • aparat • 26 Temmuz 2006 10:51 • #506660
    siteyi açamadım demolara ekleyebilirsen daha fazla kişi dinler ve yorum yapar.
  • Hayda Bire • 26 Temmuz 2006 11:46 • #506672
    yorum
  • pox • 26 Temmuz 2006 12:59 • #506684
    linkli dogru yaz...
  • s_b_rock • 26 Temmuz 2006 13:12 • #506688
    evet linki doğru yaz