ya güzelim yapma valla narkoza hak verdiriyorsun kapandı gitti konu. topicleri biraz daha gerçekçi aç hani diyorum biraz daha müzikal ne işimiz var parisle, psikopatlıkla milletin gay hetero veya biseksüel olmasıyla...en yumuşatılmışından yazdım darılmaca yok ok??garmese döndü forum olmaz ama...