Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce en iyi extreme metal gitaristi hangisi?

  • psyccomat • 9 Ağustos 2006 23:33 • #508855
    Bence Kerry king
  • Necrophilliac • 9 Ağustos 2006 23:38 • #508856
    Chuck, Muhammed.. Aslında gerçekten milyonlarca var.. Muhammed diyorum yine..

    Bi de Extreme çok geniş bi bakış açısı olmuş.. Çok fazla tarzı içine alır..
  • Serpent_King • 9 Ağustos 2006 23:38 • #508857
    muhammed suiçmez - necrophagist
  • Aria GalaCtiCa • 9 Ağustos 2006 23:53 • #508860
    Çok var bir taneyle sınırlayamam

    chuck schuldiner
    muhammed suiçmez (işte bu türk dünyaya bedel)
    psy-coma
    astennu
    paul masvidal
    christian olde wolbers

    ayrıca bassist olarak
    varg vikernes (olmazsa olmaz)
    nagash (lex-icon değil dikkatinizi çekerim)
    tony choy
    terry butler

    daha aklıma gelirse yazarım
  • kleinkenter • 10 Ağustos 2006 00:22 • #508864
    Kerry???... Extreme metal gitaristi?.... Bağdaştıramadım da...
  • Necrophilliac • 10 Ağustos 2006 00:27 • #508867
    Tarz thrash, ama Slayer bilindik Thrash gruplarının çok dışında bir müziğe sahip..
  • acatalepsyst • 10 Ağustos 2006 00:47 • #508869
    Muhammed rulzzz!