Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cenazenizde hangi şarkıyı çalsınlar isterdiniz?

  • thief123 • 11 Ağustos 2006 22:37 • #509229
    bir yerde görmüştüm böyle birşey buraya da ekledim ..
  • Aria GalaCtiCa • 11 Ağustos 2006 22:41 • #509231
    O bir yer burası olmasın...

    Aynı cevabı veriyorum: Adını ve kimin olduğunu bilmediğim eski bir pop şarkısı vardı

    güle güle yavrum güle güle
    güle güle sana güle güle


    bu çalsın isterdim
  • thief123 • 11 Ağustos 2006 22:43 • #509234
    heheh olabilir:))
    ben madonna die another day
  • rockci_kiz • 11 Ağustos 2006 23:11 • #509240
    bu topic burda vardi arkadas oh ohhhhhhhhhhh
  • Drive-MAN • 11 Ağustos 2006 23:11 • #509241
    puaaahaa yarıldım baska gun ölüyım abı
  • thief123 • 11 Ağustos 2006 23:14 • #509243
    tamama abiler tam geyik oldu:) kurcalıcaktım bir baktım 300 sayfa salla dedim:)
  • Drive-MAN • 11 Ağustos 2006 23:24 • #509248
    olsun abı ne guzel
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 23:36 • #509257
    eee iyi iyi
  • narkozz • 11 Ağustos 2006 23:36 • #509258
    bu da bu foruma bir arama motoru gerektiğinin bir kanıtıdır
    boşuna istemiyoruz :)
  • bloodywine • 14 Ağustos 2006 13:45 • #509622
    my dying bride-sear me çalsın..böhühühü..