Evet arkadaşlar , bu gün Türkiye'nin gelmiş geçmiş en değerli müzik adamlarından birini kaybedişimizin yıl dönümü maalesef :( İsterdik ki hala aramızda olsun , ama o kendi yolunu çizdi. Bize düşen ise onun anısını yaşatmak sanırım...
Bir çok gerçek müzisyene olduğu gibi , onun da değeri öldükten sonra anlaşıldı güzel ülkemde. Zararın neresinden dönülse kardır , ama bu kadar değerli insanları kaybetmek de koyuyor açıkçası. Neyse daha fazla uzatmayayım , zaten bilen bilir , sizin de yazacaklarınız vardır elbet...
Onu dinleyen , seven herkes bir şeyler yazsın buraya , anı defteri niteliğinde... Bilmeyenler için ise bir kaç link koyuyorum. İzleyip müziği hakkında bir fikir sahibi olabilirsiniz...
http://youtube.com/watch?v=ncvsxW2e2PI = Cherokee
http://youtube.com/watch?v=v9c8iPx_jis = Oyuncak Dünya
http://youtube.com/watch?v=gHJVrduZnfk = Yaşamak İstemem
Rahat uyu Yavuz abi...
arkadaşlar, ben de bi başlık açmıştım ama madem Holy_Bastard'da açmış, silebilirler o zaman benim başlığı..
yeniden yazayım buraya onun için birkaç cümleyi.. (copy-paste süper birşey...)
PES DEDİK DÜNYAYA
YAŞANMAZ ARTIK BURDA
Tam 5 yıl oldu bizler Onsuz kalalı
Nasıl da geçti yıllar, Onunla geçtiği gibi hızla
Hayatı geri saralım, YAVUZlu yıllara dönelim deseniz de, gelmem ki ben sizinle ! Bir kez daha yaşayamam ben Onu kaybetmenin acısını
Benim, yaşamı-ölümü-acıyı öğrendiğim yani, bu pis dünyanın acılarına merhaba dediğim yıl kapadı o gözlerini dünyaya
Bir daha ne olursa olsun,açmamacasına
Çok değil, birkaç yıl öncesine dönsek, belki de atıyordu kalbi şu dakikalarda
Yıkıktı, kırgındı,umutsuz ve bir o kadar da mutsuzdu ama atıyordu kalbi kayıp armonilerindeki gibi bambaşka,kendine has üslubuyla
Oysa şimdi
Şimdi, o içimdeki adamın sol yanında bir zaman kıpırdamış yürek kim bilir hangi lanet olası böcek tarafından kemiriliyor
Hissediyorum acıyı
İliklerimden kanıma damlayan en büyük sancıyı
. Kanımla yazsalardı adını Boğazın en sevdiğin, hayata PES ! dediğin köşesine
Bulutlar dolsa gözlerime, akıtsa seni gözyaşlarımla birlikte içimden gözlerimin önüne
Keşke, içimdeki kocaman SEN i dünyaya getirsem ve içimden gelerek verdiğim bir hediyeymişçesine minik meleğine,oğluna,bebeğine armağan etsem ellerimle..
PES ! Dedik dünyaya
Yaşanmaz artık burada
Ey yüreği kir tutmaz,ruhu kaybolmaz ve adı unutulmaz adam
Bilir misin hapsolduğunu bana? Gecelerce ağladım uğruna ve adını andım her uyandığımda
Blues ağladı, kan kustuk kulağımızdaki her şarkıda
Sen koktuk ağıtlarımızdaki kimsesiz çığlıklarda ! Söyle, tınılarımız çapmadı mı dalga dalga uçuşan saçlarına
.Görür müsün ağladığımı yalnız başıma? Ruhumdaki buram buram SEN i hisseder misin gözyaşlarımda?
Tut ellerimi
hayata sarılamadığın kollarınla BENİM ellerimi tut
Hayat sarmadı seni, belli
Bırak, bırak da ben sarayım bari
Sen, kalbimdeki biricik peri
Duymaz mısın sesimi,yakarışımı,ağlamaktan yılmayan gözlerimi ?
Şimdi, söyle ! Hesap ver bana ! Korkma,utanma ve kırılma bu isyankar ruhuma
Neden? bıraktın bizleri burada bir başımıza? Neden ? Bekleseydin, birlikte çeker giderdik bu pis dünyadan
Son kez, sessiz çığlıklarımızın çıktığınca ederdik en namuslu,en asil küfürlerimizi bu álá yoksunu dünyaya !
Buradayım halen ben ! Bıraktığın,lanet ettiğin,kahrını çekemediğin ve senden bile birer uyumsuz-ruhsuz yaratabilen sistematik düzenin kurbanı bu lanet dünyada
Bekliyorum seni olduğum gibi bir köşede
Hadi, bekletme artık
Gelip ruhumu alsana
Çalsana beni bu insanlardan.. Çal
Çal şarkımızı ilahi gitarının meleksi gamlarıyla
İSTEMEM ! DE ! HAYKIR İÇİMİZDEKİLERİ SON KEZ İNSANLARA
YAŞAMAK İSTEMEM ARTIK ARANIZDA
!!!