Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İzlemeyen gıcıktır,konuşmasın benle :o)

  • ibanetze • 16 Ağustos 2006 15:24 • #509939
    http://www.youtube.com/watch?v=HPOcyKaTJ_o

    pearl jam sizin için çalıyor efenim "why go?"...
  • Holy_Bastard • 16 Ağustos 2006 15:27 • #509940
    Adamlar deli gibi =) Hele basçının yere kapaklandığı yerde koptum =)
  • ibanetze • 16 Ağustos 2006 15:32 • #509941
    hepimiz biraz deli değil miyiz,he? :)

    o kadar çekince zaten zıplamasına da gerek yok ya düşmek için..