youtubeda dolaşırken karşıma çıktı eğer burtonlı mustaineli kadro halen kalsaydı süper olurdu
O kadro asla durmazdı, ha dağılana kadar baya iyi işler yapardı, o ayrı; ama adamların kanında adilik var. Ha ne olurdu, metallica zamanında harika müzik yapmış olurdu, megadeth diye bişey olmazdı, cliff ile dave de şu an solo projeleri üzerinde çalışırlardı.