Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica mustaine ve burtonla

  • EMG 85 • 9 Eylül 2006 01:54 • #512867
    youtubeda dolaşırken karşıma çıktı eğer burtonlı mustaineli kadro halen kalsaydı süper olurdu eskiye yad etmek ve burton için bir bakın derim özellikle burtonnın solosu mükemmel

    http://www.youtube.com/watch?v=sbAYWeBLA3s
  • narkozz • 9 Eylül 2006 01:55 • #512868
    mükemmel....
  • Aria GalaCtiCa • 9 Eylül 2006 02:09 • #512870
    youtubeda dolaşırken karşıma çıktı eğer burtonlı mustaineli kadro halen kalsaydı süper olurdu

    O kadro asla durmazdı, ha dağılana kadar baya iyi işler yapardı, o ayrı; ama adamların kanında adilik var. Ha ne olurdu, metallica zamanında harika müzik yapmış olurdu, megadeth diye bişey olmazdı, cliff ile dave de şu an solo projeleri üzerinde çalışırlardı.
  • Mad_Slayer • 9 Eylül 2006 12:26 • #512884
    izledim bende dün gece, baya gözlerim doldu, diğer konser görüntülerini falan da izledim , hakkaten bi manyakmış o zamanlar... hey gidi..
  • sadecemüzik • 9 Eylül 2006 16:28 • #512892
    wiplash'ın başındaki bas solosu... izleyerek dinlemek daha etkileyici oluyor...