Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

MTV VİDEO MÜZİK ÖDÜLLERİ 2006 DAĞITILDI ...

  • EMG 85 • 9 Eylül 2006 22:54 • #512913
    Yılın Klibi: Panic! At The Disco - "I Write Sins Not Tragedies"
    En İyi Erkek Video: James Blunt - "You're Beautiful"
    En İyi Kadın Video: Kelly Clarkson - "Because of You"
    En İyi Grup Video: The All American Rejects - "Move Along"
    En İyi Rock Video: A.F.I. - "Miss Murder"
    En İyi R&B Video: Beyonce, Slim Thug & Bun B - "Check On It"
    En İyi Dans Videosu: Pussycat Dolls ft. Snoop Dog: "Buttons"
    En İyi Rap Video: Chamillionaire ft. Krayzie Bone - "Ridin"
    En İyi Hip-hop Video: The Black Eyed Peas - "My Humps"
    En İyi Pop Video: Pink - "Stupid Girls"
    En İyi Yeni Artist: Avenged Sevenfold - "Bat Country"
    İzleyicinin Seçimi: Fall Out Boy - "Dance, Dance"
    En İyi Yönetim: Gnarls Barkley - "Crazy"
    En İyi Koreografi: Shakira ft. Wyclef Jean - "Hips Don't Lie"
    En İyi Sanat Yönetimi: Red Hot Chili Peppers - "Dani California"
    En İyi Özel Efektler: Missy Elliot - "We Run This"
  • lena avrıl • 9 Eylül 2006 22:56 • #512914
    bana çok uzak değil sçimler ama şu james blunt arık kabak tadı verdi ya bir o adam bir de maroon 5 ın solistinin sesi çok fena içimi bayıyo...
  • narkozz • 9 Eylül 2006 23:19 • #512918
    bence james blunt gerçek bir sanatçı.
  • ibanetze • 9 Eylül 2006 23:34 • #512920
    And it's time to face the truth,I waill never be with you :)
  • lena avrıl • 9 Eylül 2006 23:37 • #512921
    ya sanatına lafım yok sesi içimi bayıyo:)
  • ibanetze • 9 Eylül 2006 23:40 • #512922
    And it's time to face the truth,I waill never be with you :)

    bunu kim söylese güzel durur..
  • narkozz • 10 Eylül 2006 00:03 • #512923
    hehe :)
    tabi senin içini bayıyor olabilir ama benim içime huzur veriyor, tabi good bye my lover la başka duygularda veriyor :)
    ama gerçek bir sanatçı.
    dinleyesim geldi :P
  • lena avrıl • 10 Eylül 2006 00:06 • #512925
    yok benim kulak çınlıyo dinleyince gene james blunt bi derece adam levinea hiç katlanamıyorum ben ama huzur istoyosan tom chaplinin vokali enfes bence...
  • narkozz • 10 Eylül 2006 00:07 • #512926
    dediğim gibi sana huzur veren benim kulağımı tırmalayabilir. lütfen daha fazla uzatmayalım..
  • lena avrıl • 10 Eylül 2006 00:15 • #512929
    ya yok valla abla bak tom acaip bişi böyle tuhaf tuhaf oluyorum(yanlış anlamyın da:P)dinlerken bak keane işte bee tom dedirttiriyon bana...