Bence en fazla thriller sattı ben eskiden beri öyle biliyorum ve bir örnek altta ..
http://www.bluejean.com.tr/nevarneyok/02480/ bakınız !
Bu arada pearl jam nirvanayı geçmiştir buna en çok ben sevindim nirnayaı gereğinden fazla yüceltenler için kapak !
guzel bi arastırma olmus ama eklemeden yapamayacagım ...
amator bir plak sirketinden cıkıp da en fazla satan album the offspring'in smash'ıdır tum dunyada 8 milyon satmıstır bu da baska bir dunya rekorudur :D