Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

NOKİASUPERSOUND 2006 begendıınız gruplar..

  • PİİZ • 27 Eylül 2006 11:32 • #514375
    ben,DREAMER
    KOD
    NUKLEER BASLIKLI KIZ

    bu 3 u kapısır dıyorum tabıı canlı performansa bakar oda...
  • ibanetze • 27 Eylül 2006 11:54 • #514376
    biz kapışacaz sonunda bu supersound başlıkları yüzünden..25 oldu galiba..
  • Hayda Bire • 28 Eylül 2006 11:01 • #514433
    tripart,kafabidünya
  • alp-y • 28 Eylül 2006 11:51 • #514434
    29. grup nue yü dinleyin birde bakalım
  • none • 28 Eylül 2006 14:14 • #514440
    sim dem ve otopark bu arada otopark ı dinleyen var mı
  • alp-y • 28 Eylül 2006 15:18 • #514446
    nue_ yalvarsamda olmuyor bence en iyi şarkılardan biri o
    yenilere göre baktığınızda 29.
  • yiit • 28 Eylül 2006 15:26 • #514447
    Yiğit ÇITAK Nokya Supır Saund Yarışmasında

    Gerçek Rock müziğin karşı konulamaz yükselişini desteklemek üzere bütün dostlarımızın ve gerçek rock müzik dinleyicisinin oylarını ve desteğini bekliyoruz.

    oy vermek için www.nokiasupersound.com sayfasını ziyaret edip,üye olup 10 şarkılık liste oluşturmanız gerekiyor.Bize oy verebilmek için ise listenizde 10 şarkı içinde bizede yer vermeniz gerekiyor.
    Yiğit ÇITAK 692. sırada.Acele edin oy vermek için son 3 gün.

    Yiğit ÇITAK nokia-park sayfası için
    http://www.nokia-park.com/nokia_room.php?profID=3946

    Görüşmek üzere
    Yiğit ÇITAK Band
    http://hasanyigitcitak.rockmekan.com