Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Progressive Rock/Metal grubu Disenchant'ı duydunuz mu?

  • arayadis • 28 Eylül 2006 00:37 • #514420
    2000 yılında kurulan İzmirli progressive rock-metal grubu "Disenchant", kurulduğu günden bugüne, 2002 yılında İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü Bahar Şenlikleri ve Ege Üniversitesi Bahar Şenlikleri'nde; 2003 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Beste Günleri'nde; 2004 yılında yine Orta Doğu Teknik Üniversitesi Rock Festivali, Ege Üniversitesi Bahar Şenlikleri ve RockIstanbul'da; 2005 yılında Ooze, Orta Doğu Teknik Üniversitesi 10.Rock Festivali’nde, İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü Bahar Şenlikleri’nde, İzmir Dungeon'da ve Antalya Gizli Bahçe'de olmak üzere konserler verdi. Şubat 2005'te çıkan dört parçalık "Dilemma" adlı demoları ve canlı performansları türün dinleyicilerden oldukça olumlu tepkiler aldı.2006 Eylül ayında albüm kayıtlarını tamamlıyan grup şu anda albümün mix ve mastering aşamalarını bekliyor...

    Çeşitli eleman değişikliklerinden sonra grubun son kadrosu;

    Serkan Bilgi - Davul
    Burak Ordu - Vokal
    Ali Özen – Gitarlar
    İlker Tekbasaran - Klavye
    Özgür Türkekul - Gitarlar

    www.disenchant-band.net
    www.myspace.com/disenchantband

    adreslerinden grup hakkında bilgi edinebilir ve grubun Dilemma adlı 4 şarkılık konsept demosunu indirebilirsiniz.
  • Aria GalaCtiCa • 28 Eylül 2006 00:56 • #514422
    Henüz canlı izleyemediğim bir grup.Yanlış hatırlamıyorsam Rock İstanbul'da in the name of god falan çalmışlardı ki oha demiştim. Oradaki vokal muhteşemdi ama değişmiş heralde, o vokalin adı aykut (soyadını bilmiyorum) idi... heralde(yanılıyorsam düzelt).Bir demolarını indirmiştim, yarım dakika kadardı, bayağı sağlam demoydu. Ekipmanları da harika, demodan anladığım kadarıyla. Tarz olarak bana hitap etmeseler de böyle grupların türkiyeden çıkması güzel.
  • gokcen • 28 Eylül 2006 16:51 • #514452
    bu çocuklarda iş var
  • syarar • 28 Eylül 2006 17:40 • #514454
    evet bütün sampleları dinledim beğendim adanayada gelsinler .)
  • donald_cobain • 28 Eylül 2006 20:58 • #514502
    bende begendim hatta sanki daa once duymustum gibi geldi ama bana daha link lazım guzel kayıtlı mepeüçerini göndersenize sunların varsa,:)
  • Drive-MAN • 28 Eylül 2006 21:19 • #514513
    guzel bıseye benzıyoda vokalı begenmedım ya
  • arayadis • 29 Eylül 2006 16:16 • #514565
    http://www.myspace.com/disenchantband
    adresinden şarkıların full versiyonlarını dinleyebilirsin.
  • arayadis • 30 Eylül 2006 11:44 • #514638
    http://www.myspace.com/disenchantband
    mp3leri artık indirebilirsiniz..