Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Says it feels right this time... Metallica nın en sevdiğiniz şarkı sözleri?

  • deathvalley • 28 Ekim 2006 17:31 • #516243
    gimme fuel
    gimme fire
    gimme that which i desire.:DD
  • sLnkoLik • 28 Ekim 2006 17:32 • #516244
    and justice for all...

    dinlemeyeli cok oldu ama sanırım bunu severdm... =)
  • da hui • 29 Ekim 2006 01:01 • #516292
    Battery
  • HereticSlave • 8 Kasım 2006 23:38 • #517039
    welcome home (sanitarium) tamamı.. bi de frantic de "my lifestyle determines my deathstyle" var..
  • metalikmanyak • 9 Kasım 2006 10:35 • #517049
    bence de no leaf clover tartışılmaz en güzeli.. ama whiskey in the jar coverını unutmamak da lazım... güzel hem de coverlanınca bişeye benzemiş yaa
  • burrak • 10 Kasım 2006 03:44 • #517080
    loverman coverını çok severim ben

    ayrıca tüm demiyim de çoğu şarkısının sözleri güzel

    örnek ilk aklıma gelen

    disposable hero
  • _one_ • 18 Kasım 2006 23:01 • #517512
    unforgiven'ın sozlerı harıka..kım boyle cumleler kurabılır??
  • delibaterist • 19 Kasım 2006 16:51 • #517557
    nothing else matters