İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Says it feels right this time... Metallica nın en sevdiğiniz şarkı sözleri?
deathvalley
• 28 Ekim 2006 17:31 •
#516243
gimme fuel
gimme fire
gimme that which i desire.:DD
sLnkoLik
• 28 Ekim 2006 17:32 •
#516244
and justice for all...
dinlemeyeli cok oldu ama sanırım bunu severdm... =)
da hui
• 29 Ekim 2006 01:01 •
#516292
Battery
HereticSlave
• 8 Kasım 2006 23:38 •
#517039
welcome home (sanitarium) tamamı.. bi de frantic de "my lifestyle determines my deathstyle" var..
metalikmanyak
• 9 Kasım 2006 10:35 •
#517049
bence de no leaf clover tartışılmaz en güzeli.. ama whiskey in the jar coverını unutmamak da lazım... güzel hem de coverlanınca bişeye benzemiş yaa
burrak
• 10 Kasım 2006 03:44 •
#517080
loverman coverını çok severim ben
ayrıca tüm demiyim de çoğu şarkısının sözleri güzel
örnek ilk aklıma gelen
disposable hero
_one_
• 18 Kasım 2006 23:01 •
#517512
unforgiven'ın sozlerı harıka..kım boyle cumleler kurabılır??
delibaterist
• 19 Kasım 2006 16:51 •
#517557
nothing else matters
«
1
2