Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mtv türkiye hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • Too_ChEE • 16 Kasım 2006 22:34 • #517428
    mtv türkiye yayın hayatına basladı sizce bu sayede bizim gruplarımızda yurt dısına acılabilirmi???
  • syarar • 16 Kasım 2006 23:58 • #517429
    uyduda mı başladı ben pek takip edemiyorum da?
  • Too_ChEE • 17 Kasım 2006 17:29 • #517450
    evet digiiturkte
  • turuncu_deniz • 17 Kasım 2006 18:20 • #517453
    valla kablo tv de de çıkıyo ama... mtv Türkiye olduğu zaman mtv nin amblemi kırmızı beyaz oluyo ve günün belli saatlerinde Türkçe yayın yapılıyo
    (aynı mtv den bahsediyoruz di mi?:))
  • DreaMorReaL • 17 Kasım 2006 21:23 • #517461
    sanirim ayni mtv degil:)çünkü bahsettigin olay öncedende vardi
  • turuncu_deniz • 17 Kasım 2006 21:28 • #517464
    yok yav olsa görürdüm mutlaka kanalları kaydeden benim çünkü evdeki tv lere:)
    benim bu bahsettiğim 23 ekim hatta doğumgünümden 1 gün önceydi o gün çıktı:)
    ama dur ya... kanal digiturk te belki vardır ama kablo tv de böyle cıkıyodur (?)
  • nefretimsin • 17 Kasım 2006 21:56 • #517465
    bizde de dijitürk war.. ama MTV kayboldu.. onun yerine trance midir nedir.. zottirik bi kanal geldi:S niye öyle oldu ya:( mrk ediyorum bende...
  • mustin • 17 Kasım 2006 22:12 • #517466
    daha bi marifetlerini göremedik de.bakalım şu vj leri açıklansın da adam gibi yayına başlasınlar ondan sonra görcez ne olup biter
  • ville89 • 17 Kasım 2006 22:53 • #517469
    kahvede otururlarken mtv türkiye diyen gene simmons makyajlı eleman hoş olmuş:)
  • astoldby_me • 17 Kasım 2006 23:18 • #517475
    gereksiz..

    .