Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sahne Performansları Albüm Performanslarından Daha İyi Olan Gruplar...

  • EMG 85 • 19 Kasım 2006 11:46 • #517538
    İn flames,iron maiden (her n kadar sevmesemde ) en başta şimdilik =)
  • vikings • 19 Kasım 2006 11:50 • #517539
    steve vai
  • Aria GalaCtiCa • 19 Kasım 2006 12:16 • #517540
    Hayko Cepkin.... Komşu diye bişi var :)
  • da hui • 19 Kasım 2006 18:50 • #517561
    Iced Earth
  • gocuk • 20 Kasım 2006 00:00 • #517592
    valla şu an aklıma gelmiyor ama bunun tam tersini gördük rock and coke ta VEGA neydi abi öyle?
  • hate crew • 2 Aralık 2006 12:36 • #518266
    +++children of bodom+++
  • syarar • 2 Aralık 2006 15:40 • #518275
    berbattı diye duymuştum vega için...
  • da hui • 2 Aralık 2006 17:04 • #518286
    Zaten vokalistini bikaç yıl önce görmüştüm en son, rakınkokta sahneyi dolduruyordu, o neydi la? Bir de hakkaten iyi değildi rakınkoktaki performansları.
  • rickenbacker • 2 Aralık 2006 18:38 • #518297
    Maiden , Mötley Crüe , Dokken , King Diamond ..
  • Drive-MAN • 2 Aralık 2006 20:15 • #518320
    metallica tabıkı gercı muzıkal anlamda tam tersı kırk genellıkle konserde soloları kaynatır ama eglence ve gaz acısından bakarsak manyaklar