-
İn flames,iron maiden (her n kadar sevmesemde ) en başta şimdilik =)
-
steve vai
-
Hayko Cepkin.... Komşu diye bişi var :)
-
Iced Earth
-
valla şu an aklıma gelmiyor ama bunun tam tersini gördük rock and coke ta VEGA neydi abi öyle?
-
+++children of bodom+++
-
berbattı diye duymuştum vega için...
-
Zaten vokalistini bikaç yıl önce görmüştüm en son, rakınkokta sahneyi dolduruyordu, o neydi la? Bir de hakkaten iyi değildi rakınkoktaki performansları.
-
Maiden , Mötley Crüe , Dokken , King Diamond ..
-
metallica tabıkı gercı muzıkal anlamda tam tersı kırk genellıkle konserde soloları kaynatır ama eglence ve gaz acısından bakarsak manyaklar