Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KARGO'yu sevmeyenler buraya toplansın!...

  • gocuk • 19 Kasım 2006 23:48 • #517583
    Kar
  • delibaterist • 19 Kasım 2006 23:48 • #517585
    ben başta olmak üzere:D
  • gocuk • 19 Kasım 2006 23:49 • #517588
    Sevenler değil ama arkadaşlar lütfen sevene bi lafımız yok ama sevmeyenlerle burda buluşalım lütfen
  • moryellll • 20 Kasım 2006 09:49 • #517610
    tabıkı sızınleyımm onları bı grup olarak bıle gormuyorum...:S:S
  • cthulhu88 • 20 Kasım 2006 13:38 • #517618
    Anam koloni açsanıza böyle kaynaşmışsınız madem :P