Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

"Rock aleminde efsane olmak için 27 yaşında ölmeli"

  • SAUBER • 21 Kasım 2006 23:12 • #517726
    zirvede ölmek

    tamam hadi onların var da, millet de onlara özenmiş.. böyle cobain modunda adamlar filan.. hoş değil bence...
  • Soulforger • 22 Kasım 2006 14:28 • #517745
    zirvede ölmek

    hı hı belki de.. ben bi de şu dönemde bazılarının onlara özenip..benim çözemediğim sorunlarım var ölmek istiyorum bilmemne filan diye konuşmalarına sinir oluyorum.. bilmiyorum kolaya kaçmak gibi geliyor bana da biraz.. hani neler var... çin de 15 yaşında çocuklar uyuşturucudan ölüyorlar.. afrika da insanlar açlık çekiyorlar... bi baba parası olmadığı için oğluna istediği şeyi alamıyor... bu bana biraz ukalalık gibi geliyo bilmiyorum... tabi kendilerine göre sebepleri vardır da.. bu benim fikrim işte..sonra sorunlarım var hayat çok zor bilmemne...bi senin hayatın mı boktan kardeşim...


    Aynı benim laflarım be kardeşim =) Gerçekten tebrik ediyorum ve katılıyorum =)
  • SAUBER • 22 Kasım 2006 15:56 • #517749
    zirvede ölmek

    :) sağol...
  • BEATLES • 22 Kasım 2006 16:23 • #517752
    27

    uğursuz sayı 27.
  • psychedelian • 22 Kasım 2006 18:25 • #517758
    27

    matematiksel olarak bakarsak 27 tam küp bir sayıdır hemde 3 ün küpüdür 3 hem asal hem kutsal sayı 4 ün 1 eksiği ve 7 adlı uğursuz rakamın 4 ( 4 kutsaldı hatırlarsınız) eksiğidir aynı zamanda 3 asal olan ilk tek sayıdır.aynı zamanda 3 te kutsaldır çünkü allahın hakkı 3 tür ve 3 büyük kitap vardır.yani ne demek kutsal bi sayının (3) kutsal bi üssü (3) uğursuz bi rakam veriyo
    böyle ödev yapsam kesin 5 alırım
  • SAUBER • 22 Kasım 2006 18:51 • #517760
    27

    heaohe :) o da iyi yaa..
  • BEATLES • 22 Kasım 2006 18:59 • #517761
    27

    eheh kutsal sayının küpü uğursuz:) güzel tesadüf...ama sayıların kutsallığıyla falan da ilgilenmem:p haha hadi bir uğursuz sayım olsun:27
  • SAUBER • 22 Kasım 2006 19:00 • #517762
    27

    atatürk için de 19 sayısı önemli filan derler bi de...
    neysee yaa konu saptı iyice...
  • BEATLES • 22 Kasım 2006 19:08 • #517763
    27

    hıhı biliyorum hayatında 19 tane 19 varmış...
  • SAUBER • 22 Kasım 2006 19:09 • #517764
    27

    hadi ya öylemiymiş... doğrudur aslında 1919 da sadece 2 tane var :) e 18. yüzyılda yaşamış her yılda bi 19 var zaten :)