-
benim çok beğendiğim bir şarkı dinlemekten bıkamıyorum bir türlü 24 saat dinlesem doyamadığım bu şarkı bence amy lee güzel söyler ya sizce...
-
amy lee mi :) scream kısımları da söylesin mi? :) neyse scream yerine miyavlar artık :) mümkünse kimse coverlamasın bu şarkıyı çünkü iğrenç, samimiyetten uzak bi şarkı.. bu şarkının bu kadar popüler olmasını bi türlü anlayamadım zaten.. adamlar piyasaya düşman şarkı yapıyolar, halbuki piyasanın allahları oldular haberleri yok.. siz de böyle şeyleri yutup, ayıla bayıla dinliyosunuz ya ben anlayamıyorum..
-
Ajdar yapsın, yakışır ona...
-
bu başlık silinmeli..dünyada her şarkı için böyle başlık açarsak ohooo..
-
ya bişeyler yazmaya çalışmışsın ama sadece saçmalamışsın HereticSlave
sen müzikten anlamıyosan başkasına bari mani olma
-
herkeste sana soruyor arkadaşım başlık silinip kaldırılmasını çok mu şey istiyoruz sadece biraz saygı bir teşekkür veya düşünceye saygı
-
belki soruyorlar nerden biliyorsun? "çok mu şey istiyoruz" demişsin yani bu kadar önemsiz ise neden başlık açıyorsun insanlar aradığı konuyu bulamıyor bu işe yaramaz başlıklar yüzünden...neden kornla ilgili başka bir başlığa yazmıyorsunda ayrı başlık açıyorsun aramak zor mu geliyor? sadece senin için demiyorum bir çok işe yaramaz başlık açan arkadaşlara diyorum...
..vikings...
-
ya sen ac ozaman ise yarar baslik bize de ornek ol
-
bu sitede çok az kişiden yardım alırım anca.boşuna başlık açıp yalan yanlış mesajlara vakit ayıramam...eksik olduğum konularda önce bir araştırma yaparım her zaman.
-
Sibel Can'ın.