Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KORN'un y'all want a single şarkısını kim cover yapsın istersiniz

  • linkin_parkk_ • 23 Kasım 2006 21:20 • #517828
    benim çok beğendiğim bir şarkı dinlemekten bıkamıyorum bir türlü 24 saat dinlesem doyamadığım bu şarkı bence amy lee güzel söyler ya sizce...
  • HereticSlave • 23 Kasım 2006 22:21 • #517833
    amy lee mi :) scream kısımları da söylesin mi? :) neyse scream yerine miyavlar artık :) mümkünse kimse coverlamasın bu şarkıyı çünkü iğrenç, samimiyetten uzak bi şarkı.. bu şarkının bu kadar popüler olmasını bi türlü anlayamadım zaten.. adamlar piyasaya düşman şarkı yapıyolar, halbuki piyasanın allahları oldular haberleri yok.. siz de böyle şeyleri yutup, ayıla bayıla dinliyosunuz ya ben anlayamıyorum..
  • Aria GalaCtiCa • 23 Kasım 2006 23:04 • #517838
    Ajdar yapsın, yakışır ona...
  • vikings • 23 Kasım 2006 23:05 • #517839
    bu başlık silinmeli..dünyada her şarkı için böyle başlık açarsak ohooo..
  • linkin_parkk_ • 24 Kasım 2006 23:02 • #517891
    ya bişeyler yazmaya çalışmışsın ama sadece saçmalamışsın HereticSlave
    sen müzikten anlamıyosan başkasına bari mani olma
  • linkin_parkk_ • 24 Kasım 2006 23:03 • #517892
    herkeste sana soruyor arkadaşım başlık silinip kaldırılmasını çok mu şey istiyoruz sadece biraz saygı bir teşekkür veya düşünceye saygı
  • Black_Haze • 24 Kasım 2006 23:18 • #517899
    belki soruyorlar nerden biliyorsun? "çok mu şey istiyoruz" demişsin yani bu kadar önemsiz ise neden başlık açıyorsun insanlar aradığı konuyu bulamıyor bu işe yaramaz başlıklar yüzünden...neden kornla ilgili başka bir başlığa yazmıyorsunda ayrı başlık açıyorsun aramak zor mu geliyor? sadece senin için demiyorum bir çok işe yaramaz başlık açan arkadaşlara diyorum...

    ..vikings...
  • tolqing • 25 Kasım 2006 19:20 • #517952
    ya sen ac ozaman ise yarar baslik bize de ornek ol
  • Black_Haze • 25 Kasım 2006 19:40 • #517955
    bu sitede çok az kişiden yardım alırım anca.boşuna başlık açıp yalan yanlış mesajlara vakit ayıramam...eksik olduğum konularda önce bir araştırma yaparım her zaman.
  • haplo_trm • 25 Kasım 2006 20:17 • #517956
    Sibel Can'ın.