Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

"Klasik Müzikle Yakından İlgilenenler Kolonisi" Sizleri Bekliyor

  • sadecemüzik • 9 Aralık 2006 17:27 • #518667
    Sevgili klasik müzik severler,

    Değerli arkadaşım violoncellist ve ben; klasik müziği yakından takip eden, mütevazi ve paylaşıma açık müzikseverleri ve müzisyenleri keyifli, seviyeli bir ortamda biraraya getirmeyi amaçladık. Koloniyle ilgili detaylı bilgiyi, koloni anasayfasından alabilirsiniz. Lütfen üye olmak için başvuruda bulunmadan önce koloninin amacını ve kurallar bölümünü okuyunuz.

    http://www.garaj.org/koloni5982.htm

    Saygılar...
  • syarar • 9 Aralık 2006 17:29 • #518668
    ben alışveriş de alış tarafındayım izniniz olursa
  • sadecemüzik • 9 Aralık 2006 17:31 • #518669
    Buyrunuz...

    Buyur gel, orası belli olmaz. Bin bilsen de bir bilene danış demişler. Belki biz de senden bir şeyler öğreniriz. ;)
  • violoncellist • 9 Aralık 2006 23:14 • #518682
    Buyrunuz...

    evet arkadaşlar, bir değişiklik yapın ve klasik müzikle ilgili sohbetimize siz de katılın.. belli mi olur, belki de seversiniz klasik müziği :) ilgilenen herkesin başımızın üzerinde yeri vardır, bekleriz..

    saygılar...
  • rubber soul • 10 Aralık 2006 00:49 • #518683
    Klasik müzik iyi de koloni tanıtımının yeri değil burası.Daha dikkatli olalım.
  • sadecemüzik • 10 Aralık 2006 01:16 • #518685
    Ama...

    Garaj forumuna yazmak istemedim çünkü Garaj forumunda daha çok istekler, şikayetler v.s. var. Müzikseverlere ulaşabilmek için müzik forumunu kullanmak daha mantıklı geldi.
  • fizban • 10 Aralık 2006 02:20 • #518686
    ölen koloni.

    daha önc klasik müzikle ilgili bi kaç koloni daha da kuruldu ki bende üyeydim ancak neden sonra pek katılım almadı. buna da giricem umarım bu koloni de mezarlığa girmez:-/
  • sadecemüzik • 10 Aralık 2006 02:26 • #518687
    ölen koloni.

    Evet ben daha önce de klasik müzikle ilgili bir koloni açmıştım ama sohbet odası yoktu ve hiçkimse koloniye mesaj yazmıyordu. O yüzden kapattım. Bu kez her şey daha güzel olacak diye düşünüyorum. Çünkü parlak fikirlerimiz var. ;)
  • baltalı ilah • 11 Aralık 2006 00:30 • #518749
    Bir buna karşı çıkmamıştın onada sonunda karşı oldun. TEBRİK EDERİM SENİ.
  • sadecemüzik • 11 Aralık 2006 18:45 • #518768
    Lütfen...

    Gerginlik olmasın arkadaşlar. Son derece masumane bir amaçla açıldı bu topic. Zaten rubber soul arkadaş da sadece uyarmış, mesajları silmemiş. :))