İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
En çok sevdiğiniz arkadaşınıza hangi şarkıyı hediye ederdiniz ?
BEATLES
• 30 Aralık 2006 01:30 •
#519823
weezer-best friend
cthulhu88
• 30 Aralık 2006 15:09 •
#519840
En çok sevdiğim bir arkadaşım yok benim :P
narkozz
• 30 Aralık 2006 17:06 •
#519846
EVET HEpsini eşit düzeyde seversin dimi :S hehe
Aria GalaCtiCa
• 30 Aralık 2006 20:07 •
#519853
Madem bir müzik sitesindeyiz; Garaj'da en sevdiğim üyelere sırayla hediye ediyorum:
Gorgoroth-Heavens Fall
WASP- The Idol (uzun versiyonu:))
Graveworm-(n)utopia
Necrophagist-Culinary Hyperversity
cthulhu88
• 31 Aralık 2006 00:16 •
#519871
Nutopia'yı üstüme mi alınsam :P
cthulhu88
• 31 Aralık 2006 00:18 •
#519875
Ne biliyim yaw "sen benim harbi dostumsun" felan dediğim biri yok böyle hergün görücem,takılcam felan yok öyle bişi :P
Aria GalaCtiCa
• 31 Aralık 2006 00:38 •
#519878
Alın alın:D Alın diye yazdım zaten...
Rock_forever
• 6 Ocak 2007 15:47 •
#520261
bende hepinize alma mater i hedaye ediyorum.....
A Dead Castle
• 7 Ocak 2007 19:22 •
#520347
Stone Sour - Bother
CRN_CRN_ME
• 7 Ocak 2007 19:37 •
#520349
metallica batery :D
«
1
2
3
4
»