Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok sevdiğiniz arkadaşınıza hangi şarkıyı hediye ederdiniz ?

  • BEATLES • 30 Aralık 2006 01:30 • #519823
    weezer-best friend
  • cthulhu88 • 30 Aralık 2006 15:09 • #519840
    En çok sevdiğim bir arkadaşım yok benim :P
  • narkozz • 30 Aralık 2006 17:06 • #519846
    EVET HEpsini eşit düzeyde seversin dimi :S hehe
  • Aria GalaCtiCa • 30 Aralık 2006 20:07 • #519853
    Madem bir müzik sitesindeyiz; Garaj'da en sevdiğim üyelere sırayla hediye ediyorum:

    Gorgoroth-Heavens Fall
    WASP- The Idol (uzun versiyonu:))
    Graveworm-(n)utopia
    Necrophagist-Culinary Hyperversity
  • cthulhu88 • 31 Aralık 2006 00:16 • #519871
    Nutopia'yı üstüme mi alınsam :P
  • cthulhu88 • 31 Aralık 2006 00:18 • #519875
    Ne biliyim yaw "sen benim harbi dostumsun" felan dediğim biri yok böyle hergün görücem,takılcam felan yok öyle bişi :P
  • Aria GalaCtiCa • 31 Aralık 2006 00:38 • #519878
    Alın alın:D Alın diye yazdım zaten...
  • Rock_forever • 6 Ocak 2007 15:47 • #520261
    bende hepinize alma mater i hedaye ediyorum.....
  • A Dead Castle • 7 Ocak 2007 19:22 • #520347
    Stone Sour - Bother
  • CRN_CRN_ME • 7 Ocak 2007 19:37 • #520349
    metallica batery :D