Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

tarzı olmayan gruba isim arıyoruz duyurulur :D

  • orby • 28 Aralık 2006 02:51 • #519684
    geyik olsun diye kurulmuş gruba isim arıyoruz.
  • metalikmanyak • 28 Aralık 2006 03:04 • #519685
    "Hıyar Turşusu" nasıl olur?
  • Noryth Aquanum • 28 Aralık 2006 07:43 • #519689
    Tarzı Olmayan Grup.
  • syarar • 28 Aralık 2006 10:07 • #519691
    koful tam size göre.
  • corpse_pia • 28 Aralık 2006 14:08 • #519693
    "tarzımız yok"
  • dark_tran_ • 28 Aralık 2006 16:10 • #519694
    tarz-ı geyik
  • sadecemüzik • 28 Aralık 2006 16:22 • #519697
    İnsanlar neden gruplarına başkalarının isim koymasını beklerler anlamam.
  • narkozz • 28 Aralık 2006 16:41 • #519698
    sanırım yaratıcı olamıyorlar bu tür konularda :P
    onu bunu geçelim cruzer diyorum abi ben siteye dikkatli bakanlar nerden estiğini görürler :P genelde türkçe isimlerden yanayım ama bu kulağa çok hoş geliyor. neyse bakalım saygılarımla :)
  • muratsacrifice • 28 Aralık 2006 17:17 • #519699
    ya turkce isim koymak için fazla yaratıcı olmak lazım...biz cok dusunduk ama bulamadık yine ing. bisiler koyduk :)
  • narkozz • 28 Aralık 2006 17:39 • #519701
    bak orada haklısın işte