Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir şarkının solosu size ne ifade eder önemlimidir?Solo olmazsa olmazm mı?

  • cufcufberkk • 2 Ocak 2007 14:24 • #520021
    bence olur
  • mansons pain • 2 Ocak 2007 14:28 • #520024
    benim için bi şarkının solosu o şarkıda heyecanla beklediğim yer anlamına gelir solo olmayan şarkıda güzel olabilir tabi yinede solo iyidir hoştur soloda headbang yapmak daha bi zevklidir aklıma geldikçe solonun faydalarını yazarım
  • dark_tran_ • 2 Ocak 2007 15:10 • #520033
    solo olmazsa ne olmaz mı?şarkı mı?=)olur tabi
  • syarar • 2 Ocak 2007 15:24 • #520037
    şaka mı ya ne bu..?
  • Necrophilliac • 2 Ocak 2007 15:35 • #520040
    Yav şarkı böyle bir denklem değildir ki:S

    Şarkı 5 dakika 13 saniye olacak, 4. dakika ve 33. saniyede solo başlayacak, 5. dakikada solo tam anlamıyla bitecek, sonra gitarlar soloda hangi riff'i attıysa o riffler şarkıyı bitirecek.

    Harbi şaka gibi.
  • CRN_CRN_ME • 2 Ocak 2007 15:39 • #520041
    olur ama solo olunca daha bir güzel olur! solo ayrı bir ruh katıyor ayrı bir tat ayrı bir duygu katıyor......
  • narkozz • 2 Ocak 2007 15:56 • #520046
    solo şarkıya ayrı bir ruh katıyor bence ya
  • Soulforger • 3 Ocak 2007 00:49 • #520075
    Solo yoksa şarkı yoktur. Böyledir bu , geri kafalıyım ben...

    Nu-metal'de falan solo olmamasının nedeni , gitaristlerinin ruhsuz ve beceriksiz olmasındandır.
  • sadecemüzik • 3 Ocak 2007 00:51 • #520076
    Saçma topic'ler kervanına bir yenisi daha eklendi! Vatana, millete hayırlı uğurlu olsun! Bir de millet gelip abuk sabuk tartışmalara girer şimdi. Ömürlük topic'lerden biri işte.
  • baltalı ilah • 3 Ocak 2007 22:32 • #520131
    Solosuz şarkı salçasız ve tuzsuz bir yemeğe benzer. Ayrıca gurubun enstürmanlara nekadar hakim olduğunu kalitesinin ne olduğunun ölçüsüdür. solo olmazsa olmaz. Diyenlerdenim.