Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin-Little Wing Kaydı...

  • syarar • 15 Ocak 2007 12:00 • #520618
  • A Dead Castle • 15 Ocak 2007 12:36 • #520620
    Çok teşekkürler yavuz çetin arşivimde yerini aldı
  • syarar • 15 Ocak 2007 12:46 • #520622
    arşivinde bundan başka birşeyler varsa paylaşmanı dilerim
    bunlardan birisi veya birkaçı yoksa paylaşabilirim.. ayrıca galerilere yeni bir resim ekledim süper eminim seveceksin..

    iki albüm
    anka ve funk parçaları
    anısına yapılan dream tv programı
    istanbul'a ait in live versiyonu
    onunla bir röportaj.
    bir blue blues band videosu..
  • A Dead Castle • 15 Ocak 2007 12:49 • #520623
    bu saydıklarından farklı olarak sadece live versiyonunun hem görüntü hemde media playerda dinlemek için mp3 hali var o kadar.
  • syarar • 15 Ocak 2007 12:49 • #520624
    evet ben de convert ettim :)
  • A Dead Castle • 15 Ocak 2007 12:50 • #520625
    bu neden yarıda kesiliyor onu anlamadım keşke tamamı olsaymış
  • syarar • 15 Ocak 2007 12:51 • #520626
    keşke....
    o zaman bilememişler tabi düşünememişler onun göklerde yüzeceğini.. ondandır..
    ama yeniden onun sesini duymak güzel..
  • A Dead Castle • 15 Ocak 2007 15:40 • #520634
    I'll cry Again diye bi şarkısı daha var bende bilmiyorum varmı sizde ama
    1984-Ercan,Yavuz,Vahe
  • syarar • 15 Ocak 2007 17:42 • #520637
    olmazmı :)
  • syarar • 16 Ocak 2007 23:05 • #520710
    koca sitede bi sen indirdin ya abi ne hissettiğimi biliyorsun.. bazen aklıma iyi ki intihar etmiş demek geliyor.. Demiyorum :(