Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

26 ocak 2007 kurban istanbul konseri(yorumlar,beklentiler,analizler)

  • she is my sin • 17 Ocak 2007 07:08 • #520721
    efsane geri döndü ve heyecan dorukta!! bakalım zemin dayanacak mı?
  • metalikmanyak • 17 Ocak 2007 08:01 • #520722
    ya neresi efsane bunların altı üstü bi grup.. hı belki diğer Türk gruplardan daha başarılı olabilirler ama efsane denecek kadar değil..
  • şuursuz bilinç • 17 Ocak 2007 08:19 • #520723
    türkiye'de "sert"i oynamadan, kızların sevgilisi triplerine dalmadan, feleğin çemberinden geçtik bakışları atmadan, içten ve doğru düzgün sözlerle çatır çatır rock yapan, türkçe rock denilince son bir kaç senede tek geçerli isim olmuş grup.


    manga gibi yeni yetme mtv bebelerinin albümleri 3 ayda 125.000 satar; bu işe yıllarını vermiş, çotur çotur müziğini yapan, gitarının sesini asla kıstırmayan kurbanın albümü standlarda manga'nın altında durursa ve mor converseli saçını yandan ayıran liseli, daha memesi çıkmamış kızlar bu durma uyanamazlarsa- ki çok normaldir- bu iş böyle olur; the climb da biter, kurban da biter, nekropsi de susar: ben olsam ben de böyle yapardım.


    öncelikle her insanla her türlü tartışmasını yapabilirim ki genel anlamda "türk müziği" bunu derken pop vesaire ayırmıyorum, için kilometre taşı olan bir gruptur. bunu söylememin başlıca nedeni onların sound unu, onların şarkılarını, onların coşkusunu yakalayan grup sayısı belki de bir elin parmaklarını geçmez.

    şarkıları duyulduğunda insanı -en azından- sağa sola kıpraşmaya ve eşlik etmeye sevk etmektedirler. öte yandan yaptıkları cover lar da benim -ki müzik ayırt etmeden dinlerim, önyargılı değilimdir- duyduğum en güzel coverlar içine çok rahatlıkla girebilirler.

    özellikle namus belası nın bir cover ı vardır ki ölmeden önce dinlenilmesi gereken şarkılar içinde kesinlikle yer almaktadır, almaktadır ya insanlar bunu o kadar unutmuşlardır ki cem karaca nın mutlaka yavrum albümünde -ki ne kadar cem karacaya uyan insanlar vardır o albümün içinde... *- kesinlikle yer alması gerekirken bu şarkının haluk levent cover ı yer almıştır. ha kötü müdür? hayır ancak bi kurbran tadı vermemektedir kannımca...

    bir de asıl bu yazıyı yazma sebebim olan yalan şarkısı... insanın içini kıpırdatan türden bi melodi bi ritim bi her neyse bişeylere sahip bir şarkı efendim.bilmeyenler için anlatıyorum o kadar önemlidir ki yalın bile konserinde insanları coşturmak amacıyla bu şarkıyı okumaktadır...

    dağıldılar, üzüldüm, halbuki yapacakları, en azından yapabilecekleri çok şey vardı müzik içinde.. özellikle bir sürü gudik karaketerin saçma şarkı sözleri, daha saçma müzikleri ve gereksizlikle saçmalık arasında giden danslarıyla ünlü olup sağda solda boy gösterdikleri bi piyasa da kurban en üst seviyelerde olmalıydı, hayranları değilim amam en azından yaptıkları işler, tarafsız gözle incelendiğinde piyasada "iyi" olarak nitelendirilen işlerden 5-10 gömlek daha iyiydi..ALINTIDIR



    küçükte olsa bir efsanedir....
  • Drive-MAN • 17 Ocak 2007 12:05 • #520726
    kurban henuz efsane degıldır ama cok yakın zamanda olucaktır kurban ıyıdr kurban candır
  • Single_FACTOR • 18 Ocak 2007 00:50 • #520740
    [24 kez okundu]şuursuz bilinç
    17 Ocak 2007 Çarşamba / 08:21

    Silindi.

    kışkırtıcı içerikli ve sivri anlaşılabilecek sözcüklerden uzak durun.
  • Single_FACTOR • 18 Ocak 2007 00:50 • #520741
    metalikmanyak
    17 Ocak 2007 Çarşamba / 08:29


    Silindi.

    kışkırtıcı içerikli ve sivri anlaşılabilecek sözcüklerden uzak durun.
  • beklicem321 • 18 Ocak 2007 09:08 • #520747
    Editörlükten de anlıyorsan neden silindiğini de anlarsın ;)
  • baltalı ilah • 19 Ocak 2007 00:43 • #520832
    Tabi iki üç yıl içinde adı en az Rolling Stones, Beatles, Queen, Deep Purple gibi efsanelerle anılmaya başlayacaktır. Zaten şarkıları şuanda bile tüm dünyada 7 den 70 e herkesin dilinde marş olmuş durumda. Tüm dünyanın gündeminde Kurban var! Dünya Müzik oskarlarınında en büyük adayıymış Kurban.
  • sacredsoul • 19 Ocak 2007 01:03 • #520833
    aslında biliyormusun sen istesersen elton john olabilirsin çok çalışırsan:) biraz insaf diyorum bu hiçte alay edilecek bir durum değil mizahta değil ama boşver bizim TARKAN gibi ilahmız var dimi;)
  • baltalı ilah • 19 Ocak 2007 01:09 • #520834
    Sende George Michael olabilirsin ama senin fazla çalışmana gerek yok galiba?