Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica nın çıkıcak olan albümünden ezgiler...

  • ReigN13 • 29 Ocak 2007 00:51 • #521502
    metallicanın bu yaz çıkıcak olan albümünden bir ipucu resmi sitede verilmiş.The Ecstasy of Gold u yeniden yorumlamışlar.muhteşem bi şekilde hem de...http://www.metallica.com/index.asp?item=600114
    burdan 1 dk lık demoyu dinleyebilirsiniz.
    ayrıca albümde olan iki şarkı için de linkler:

    1.şarkı http://www.youtube.com/watch?v=hwsbUUEOT9g
    2.şarkı http://www.youtube.com/watch?v=snPAOzp2YOA
  • Drive-MAN • 29 Ocak 2007 01:59 • #521508
    bu yaz guzel bıseler olcak yaww
  • rocker_boy_1 • 29 Ocak 2007 02:33 • #521512
    james sesini artık tamamen kaybetmiş tekrar içmeli bu adam:)
  • ReigN13 • 29 Ocak 2007 15:39 • #521533
    rockistanbul ve guns n roses konserini düzenleyen grup metallicayı getirmek için şu sıralar oldukça uğraşıyorlarmış.hatta bazı duyumlara göre konser kuruçeşme arenada olucakmış(felaket yani),biletler 100 ytl den başlıycakmış ve de konserde 20 yaş sınırı olucakmış.
  • muratsacrifice • 29 Ocak 2007 22:04 • #521547
    abi adamlar çoook yaşlanmışlar yaa.uzuldum valla izleyince
  • tolqing • 29 Ocak 2007 23:21 • #521553
    evet ya ses gıtmıs bıtmıs muzıkle bı ahengı kalmamıs,,ama saglam gene muzık ya
  • ReigN13 • 30 Ocak 2007 01:42 • #521560
    bence nolursa olsun onlar bi efsane.şu an43-44 yaşlarındalar.60 yaşında olsalar bile dinlenilecektirler.
  • Soulforger • 30 Ocak 2007 11:12 • #521567
    James'i öyle görmek içime oturdu...

    "So , tonight we're gonna play a new song. Yeah , and i can't fuck up the words , 'cuz there are no words"

    Bu hallere düşecek adammıydın sen ya :((

    Yalnız Rob'ın esprisi beni baya güldürdü :))
  • _one_ • 30 Ocak 2007 14:27 • #521572
    albümü alıp dinlemeden bi yorum yapmak doğru olmaz ama heyecanlandığım bi gerçek.merakla bekliyoruz.

    ayrıca Rock markette bi dahaki programa MetallicA özel programı yapılacak.sevenlerine duyrulur...
  • dark_ambient • 30 Ocak 2007 17:36 • #521588
    metallica elemanlarının artık çiftliklerine çekilme zamanı geldi..kahvede pişpirik atsınlar,kooperatife yazılsınlar bu saatten yapacakları albüm kendilerini bir adım bile ileri götürmez