İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
PENTAGRAM 20.yıl konseri fotoğrafları Bostancı Gösteri Merkezi -
gitarist
• 6 Şubat 2007 13:02 •
#522058
[fotoğraflar alıntıdır]
http://www.curan.net/pentagram/
gürgen
• 6 Şubat 2007 16:44 •
#522075
yalnız fotolar acaip güsel çünkü biz arkaya geçtigimizden bşe göremedik ve hatırlamıyorum da:)
chumbucket
• 7 Şubat 2007 04:28 •
#522119
muhtemelen aynılarıdır ama değişik bi şeyler de bulabilirsiniz belki uzun uzun inceleyemeyeceğim şimdi bu saatte;
http://curan.deviantart.com/
muratsacrifice
• 7 Şubat 2007 14:55 •
#522133
ya ben bu adamlara aşığım yaaaa...müthişler...bu konserin canlı kayıtlarını bulabileceğim bi kaynak varmı acaba??
gitarist
• 7 Şubat 2007 14:59 •
#522134
http://www.garaj.org/video/222/pentagram-4-subat-2007-bostanci-gosteri-merkezi2.htm
http://www.garaj.org/video/221/pentagram-1000-inthe-eastland-4subat-2007-bostanci.htm
http://www.garaj.org/video/240/pentagram-seytan-bunun-neresinde-4-subat-2007.htm
http://www.garaj.org/video/241/4-subat-2007-pentagram-konseri-ogun-sanlisoy.htm
http://www.garaj.org/video/242/4-subat-2007-pentagram-konseri-bir.htm
http://www.garaj.org/video/243/pentagram-anatolia-4-subat-bostanci.htm
http://www.garaj.org/video/244/pentagram-lions-in-the-cage-4-subat.htm
yeterlimi şimdilk
gürgen
• 8 Şubat 2007 18:25 •
#522210
pek hoş çıkmamış bende çektim video ordan biliyorum!!:)
kaçıranlara 25mart a gitmelerini tavsiye ederim...