Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Art Niyet klip fotoları ( 04 Şubat )

  • SAKALLIBEBEK • 6 Şubat 2007 15:09 • #522066
    Art Niyet in video klip parçası " Vay Be " nin çekimleri tamamlanmıştır,
    parçayı web adresimizden indirebilirsiniz

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/c4.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/DSC_8336.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/KaanArtNiyet.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/c5.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/a3.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b7.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b8.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b9.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/c2.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b2.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b3.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/a7.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b5.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/a1.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/a5.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/sahne.jpg[/IMG]


    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/vizr-1.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/kerem.jpg[/IMG]


    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/berrak2.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/berrak.jpg[/IMG]

    [IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/bar.jpg[/IMG]
  • maydonozz • 6 Şubat 2007 15:24 • #522068
    ben bunların hepsini indirirsem adslin kotası dolar yaa..
  • CRN_CRN_ME • 6 Şubat 2007 15:38 • #522070
    bende kota yok yaşasın :D
  • maydonozz • 6 Şubat 2007 15:42 • #522072
    o zaman sen bana bi cd yap yolla olur mu? heihieuhieheiu :))