İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Art Niyet klip fotoları ( 04 Şubat )
SAKALLIBEBEK
• 6 Şubat 2007 15:09 •
#522066
Art Niyet in video klip parçası " Vay Be " nin çekimleri tamamlanmıştır,
parçayı web adresimizden indirebilirsiniz
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/c4.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/DSC_8336.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/KaanArtNiyet.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/c5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/a3.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b7.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b8.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b9.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/c2.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b2.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b3.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/a7.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/b5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/a1.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/a5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/sahne.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/vizr-1.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/kerem.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/berrak2.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/berrak.jpg[/IMG]
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q308/wojewoda/bar.jpg[/IMG]
maydonozz
• 6 Şubat 2007 15:24 •
#522068
ben bunların hepsini indirirsem adslin kotası dolar yaa..
CRN_CRN_ME
• 6 Şubat 2007 15:38 •
#522070
bende kota yok yaşasın :D
maydonozz
• 6 Şubat 2007 15:42 •
#522072
o zaman sen bana bi cd yap yolla olur mu? heihieuhieheiu :))