Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sadece müziği için izlediğiniz filmler?

  • amylynnlee15 • 15 Nisan 2007 14:31 • #525794
    bu aralar resident evil filmlerinin müziklerini dinliyorum ama müzikleri sevdiğimde genelde filmi tekrar tekrar izlemek yerine soundtrack albümünü dinlerim
  • kare-te • 15 Nisan 2007 14:33 • #525795
    ray
  • violoncellist • 15 Nisan 2007 15:12 • #525797
    300 Spartalı'ya sadece müzikleri için gittim :D
    Bunun dışında sadece müzikleri için olmasa da müziklerini dinlemeyi genel amaç sayarak birçok defa izlediğim Schildler's List ve Duvara Karşı var..
  • kare-te • 15 Nisan 2007 15:24 • #525800
    coolio Ganstas Paradise isimli parçanın filminin adını unuttum oda şekildi karizma yani
  • whyhione • 15 Nisan 2007 15:43 • #525801
    müziklerini kevin moore yaptığı için okul ve küçük kıyameti izledim..gene yapsın gene izlerim..pişman değilim
  • sadecemüzik • 15 Nisan 2007 20:29 • #525809
    Sadecemüzik i için izliyorum DAN!

    İzlemesen de olur. Bana bir faydası yok. :)
  • bir_sakil • 16 Nisan 2007 22:04 • #525855
    the royal tenenbaums veya tenenbaum ailesi. bu kadar hüzünlü müzikler bu kadar hüzünlü sahnelere ancak bu kadar yakışabilirdi. film de zaten bir şarkı gibi ilerliyor. tavsiye ederim.
  • _gizemli_ • 17 Nisan 2007 01:56 • #525879
    reguiem for a dream...çok etkileyici iç yaralıyıcı
  • BurakFender • 17 Nisan 2007 14:05 • #525883
    valla film değil de conflict vietnam oyununun başındaki müzik için play station ı 30 kere kapayıp açıyorum:))
  • halloweentown • 17 Nisan 2007 18:02 • #525900
    Dangerous Minds