Rock'n'Coke 2007 ile ilgili bir başlık var zaten: "rockn coke grupları nasıl sırf bu 3 grup için gidecek olan varmı ki" Gerisini bu başlığın alt başlıkları olarak açmalısın. Aynı konu için birden fazla başlık gereksiz olduğu gibi görüntü kirliliği yaratıyor.
Kime : KaAaN
Tarih : 30 Mayıs 2007 / 22:59
Konu : -Konu içermez-
Durum : KaAaN henüz bu mesajı okumadı
Aynı konunun altına devam et lütfen. Yeni bir konu açma.