Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

aldıgınız yenı bır albumuu kac gunde tuketırsınızz.???

  • Mrs_metal • 10 Haziran 2007 14:18 • #527713
    cok sevdıgın bırının albumunu aldın cok gun sonra rafa koyup bekletırsın..??
    bır hafta..???,
    bır ay...???,
    bır yıl..????
  • DrumBanger • 10 Haziran 2007 14:21 • #527714
    3 hafta boyunca aralıksız dinlerim . Şarkıları ezberledikten ( bende bir takıntı gibidir ) sonra da normal şarkı listeme atarım arada dinlerim :)
  • violoncellist • 10 Haziran 2007 14:24 • #527715
    'Albüm tüketmek..' Ne demek ya ?!
  • syarar • 10 Haziran 2007 14:30 • #527716
    Tüketici toplumuz ya sanatı bile tüketiyoruz.Sonra da bunu kategorize etmeye kalkıyoruz çok matahmış gibi... Ben tüketmiyorum.
  • tolqing • 11 Haziran 2007 00:33 • #527733
    ben hepsini bi anda tüketmem , birazını hep saklarım
  • SlipknotSlave • 11 Haziran 2007 00:40 • #527734
    aslında herşey kendi kendini tüketmiyor mu ? İlk dinlediğin şarkı sana şu an o kadar basit, anlamsız ve saçma gelmiyor mu ?
  • mansons pain • 11 Haziran 2007 15:11 • #527745
    eğer basit anlamsız ve saçma geliyorsa zaten öyledir o şarkı dinlediğim şarkıların çoğunu uzun süredir dinlerim hiç birinden sıkılmadım ama bazen o şarkıyı dinlemeye ara veriyorum bi kaç hafta sonra ne kadar özlemiş olduğumu fakedip dinlediğimde içimi anlatılamaz bi sevinç kaplıyor
  • Mrs_metal • 11 Haziran 2007 16:26 • #527747
    evet canım tuketıcı bır toplumuz ve hergecen gun daha da cok tuketıme ıtılıyoruz.
    sen bunu ıstesende ıstemesende bu boyleee...
    sen bunu fark etsende etmesende buu boylee...
    bır dergıde okumustum su gunlerde amerıkada bır arastırma yapılıyormus ınsanlar tvye baktıklarında beyınlerı ekrenın hangı bolgesını daha ıyı algılıyo bu nu arastıran bır calısmaa.
    sor bakalım kendınee neden boyle bır calısma ıcındeler..???
    ben sordum kendıme buldugum cevap bızı kullandıkları...
    oyle hale getırıldıkkı herseyı tuketıyoruz enkotusu cok kısa surede..
    sevgınmızı bıle tuketıyoruzz canın dostummm...!!!!
  • silent_tears • 12 Haziran 2007 18:29 • #527782
    dediğin gibi çok sevdiğim bir grubun albümüyse, yani benim için hayati önem taşıyorsa o albüm o raftan hiç inmezz
  • Drive-MAN • 13 Haziran 2007 16:28 • #527797
    albumune gore degısır yaw metallıca san dıago konserı elıme gectı 3 dakka bosvaktım olsa ızlıyorum hemde cogunu bılmemem ragmen ama gecen cem koksal ın albumunu almıstım 4 uncu gunde dedıgın gıbı rafımda yerını aldı