Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

iron cobra twin pedal mı, yamaha direct drive twin pedal mı yoksa pearl mu?

  • f-royal-volkan • 24 Aralık 2005 18:38 • #547480
    bunlardan birini almayı dusunuyorum... kullananlar varsa memnuniyet seviyelerini bilmek isterim, pearl elliminatr 2000cleri aslında tutumadım. ama megadeth kullanıyor. iron cobra da iyidir ama şu anda yamahanın bi direct drive modeli var hosuma gitti acıkcası onuda dusunmekteyim, ya da iron cobradan şaşmamak mı lazım?
  • XES • 25 Aralık 2005 02:00 • #547490
    Enstruman ve aksesuar alırken ilk kural: Dene.
    Hangisinde rahatsan onu al. İsterse en dandiği olsun, seni tatmin ediyorsa sorun yok.
  • blutbad1 • 26 Aralık 2005 13:08 • #547505
    iron cobra alacak paran varsa hıc durma gıt al kesınlıkle memnun kalacaksın
  • XES • 26 Aralık 2005 16:13 • #547514
    Pearl Eliminator da çok kaliteli bir pedal. Çok fazla farklı ayar imkanı sunuyor ve neredeyse her stil için uygun pozisyonu bulmak mümkün.
    Ama dediğim gibi önemli olan çalarken seni tatmin etmesi.
  • pathological • 27 Aralık 2005 09:18 • #547521
    Bence de direk dene ilk başta ben cobra rolling glide kullanıyorum çok memnunum ama belki sana uymaz tavsiye üzerinden se dene al daha iyi olur ama illa tavsiye istiyosan axis derim..
    http://www.axispercussion.com/images/Axdbpdpc.jpg

    uzay mekiği gib pedal artists ten kullananlara bakabilirsin
  • f-royal-volkan • 28 Aralık 2005 02:55 • #547541
    axise baktım ama ben bunu kesin kırarım =) harbi uzay şeysi gibi makjay malzemesi gibin:D
  • f-royal-volkan • 28 Aralık 2005 03:03 • #547542
    galina yamaha dfp 9410 alıcam direct drive tam olarak denemedim ama, kuş gibi bi pedal iron cobradan cok daha hafif ayrıca direct drive tek. olunca pedalın geri gelme suresi kısalıyor. eger ki iron cobrada direct drive olsaydı onu alırdım...