arkadaşlar hard rock-heavy-grunge-power seven ve çalan biri olarak benim fender gitarlara karşı özel bi sempatim var.. uzun bi zaman sonra elektro alcam. arkadaşım amerikadan Duncan design Fender Squier Stratocaster getircek, 1 humbucker, 2 single manyetik... bi de BOSS ME-50 pedal gelcek. acaba bu gitar heavy parçaları çalarken normal standartlarda ya da standartların üstünde bir performans gösterir mi? yoksa çift humbucker olan Squier Strat mı alim..? yardımcı olursanız sevinirim.. şimdiden teşekkür ederim...
Genelde humbucker-single-single modeller daha çok tercih edilir fenderlerde. SSS fenderlerden çok daha yüksek performans alırsın HSS ile. Çift humbucker bence fender karakteristiğini yok eden bir şey olduğundan tavsiye etmem.