Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Evde Kayıt İçin Yardım Bilenle Lütfen Cevap yazın

  • airsrevenge • 24 Kasım 2004 18:53 • #540273
    Merhabalar, Evde kayıt özelliği olmayan Soundcraft spirit 600 12 kanal mixer im var ve pedalım var gitarım var, evde amatörce temiz bir kayıt yapmak istiyorum, üzerine sözlerimi soylemek ... alt yapıma akustik ritm koyup ömür boyu doğaçlama yapmak istiyorum... bana önerebileceğiniz uygun bir kayıt cihazı var mı ?
  • karete • 24 Kasım 2004 19:29 • #540274
    ses kayıt cihazı
  • NorMALE • 24 Kasım 2004 19:44 • #540276
    Mixerini Bilgisayara bağlayıp bir edit ve squencer programıyla Dilediğin kadar kayıt yapabilirsin...tabi programları da kullanmayı bilmen lasm
  • eclipse • 27 Kasım 2004 14:47 • #540302
    valla guzel bır ses kartı ile cok temiz kayıtlar yapman mumkun. creative platinium ses kartı ile bir çok çalışma yapmıştım.mix konusunda da kendi yaratıcılıgını kullanıcaksın.
  • vesta • 28 Kasım 2004 12:41 • #540318
    Bu ayki Bant'ta vardı bununla ilgili 2-3 sayfa yazı.. Eşi dostu bi' silkele belki bi' alan olmuştur..