Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

400-500 usd arası elektro tavsiyeleriniz???

  • kornkid • 1 Aralık 2004 19:59 • #540342
    elektro gitar alacağım 400-500 dolara arası verebilirim ikinci el jackson veya ibanez düşünüyorum tavsiyelerinizi bekliyorum
  • vesta • 1 Aralık 2004 20:37 • #540344
    ibanez.com'dan k7'ye bi' bak istersen.. Ama fiyatı muhtemelen daha fazladır..
  • kornkid • 1 Aralık 2004 21:00 • #540345
    k7 7 telli galiba
  • wedge antilles • 2 Aralık 2004 12:58 • #540347
    2. el Ibanez alacaksan iki şeye dikkat et...birincisi kesinlikle Kore ibanez alma, ikincisi edge-tremolo sistemini iyice kurcalayıp akord kaçırıp kaçırmadığını test et.
  • vesta • 2 Aralık 2004 21:21 • #540354
    Evet öyle.. Korn dinlemek yetmez çalmam da lazım diyorsan ihtiyacın olan ilk şey yoksa 6 telli gitarların akortlarıyla otnamaktan bıkabilirsin.. (nerden biliyorum acaba:) ..
  • Shaqrath • 2 Aralık 2004 22:04 • #540357
    2. el jacksson al.. olmassa 750$ biriktir mexico mali fender alabilirsin. isini fazlasiyla gorur
  • kornkid • 4 Aralık 2004 01:50 • #540363
    2. el jackson ps4 e ne dersiniz