- Yaş 40
- Şehir İstanbul
- Kayıt tarihi 2 Eylül 2005
- Son ziyaret 17 Mart 2006 11:19
Ölüm,ölüm dediğin nedirki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım! istesem yüz kere ölürdüm ama savaşarak ölmeyi susarak ölmeye tercih ederim ben muhtacın,zayıfın yanında şerefsizin ensesindeyim!Barışınsa güneşiyim! anlayan anladı zaten bekliyom onları
Sosyal