11'de gittik. Yarıma kadar bekledik. Sonunda dayanamayıp garsonlardan birine sorduk, nerdedir grup, yok mudur canlı müzik dedik. Bir, bir buçuk gibi başlarlar dedi kendisi. Daha fazla bekleyemedik ve çıkıp gittik. Perşembe gecesi 1:30'da müzik mi olur? Lütfen bu hata düzeltilsin: Perşembe günleri 11'de Gür Akad Band yoktur Shaft'ta, bir buçukta var olduğu söylenmektedir.